Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El cònsol major d'Ordino, Josep Àngel Mortés.
EVA BOSCH
Prou va dir..
Els darrers 2 anys el centre esportiu ha tingut dèficit 0, es a dir, cap cost pel poble d'ordino. Hi ha saturació als vestuaris i al gimnàs, amb 1800 socis, i una llista d'espera de 300 persones, potser no es tant descabellat pensar en augmentar les instal·lacions per no deixat gent sense poder accedir. Quants centres esportius comunals no tenen cost pels ciutadanes?
Algú pot creure que a Ordino,hem de fer un poliesportiu amb capacitat per 2.500 persones.? el fem per la gent forana amb preus rebentats,i si hi ha perdues no passa res,paga el Comú.Srs.Honorables heu perdut l'enteniment,no toqueu res més i no torneu mai més.Prou ACO/DA.
RespondreParlem del nou cap del departament de Serveis Públics i del seu salari? Es public? Com es va contractar? No hauria estat bé trobar algu implicat a Ordino i no a Andorra la Vella?
Respondre
Amor per ordino va dir..
Miri,Arcalís mal negociat,del Casamanya encara no hi ha res de ferm i les escoles amb un 10% de la inversio que s'ha fet podien pasar estaven completament operatves,per contra tenim,un despilfarro de diners descomunal,amiguismes,contratacions a dit,miri la ùltima del CEO sense cap concurs i milionària ja no parleem del pla d'urbanisme.El Sr Mortés té els dies comptats com a cònsol,el poble no es ruc i ell s'ho ha guanyat a polss.
Molt bé Sr. Mortés, el moviment es demostra caminant, o això es el que ha fet, començar a aportar solucions pel poble. Arcalís, hotel Casamanya, escoles velles amb l'edifici l'estudi. Mentres elguns s'omplen la boca amb crítiques i poques solucions, vostè i el seu equip han han intentat solventar coses. Faci un bon equip al seu voltant, o segur que serà una llista guanyador
RespondreSr.Mortés,no pari de SAETDE,ni d'Arcalis.vosté ni hi pinta res,té més accions el Comú d'Enccamp a Arcalis que el comú d'Ordino.Espeem també que ben aviat ens expliqui l'adjudicació del rojecte i direcció d'obra del CEO,una milionada sense concurs pùblic,Ai,ai,ai,Sr.Mortés.
RespondreJose Angel Mortes torn-hi a casa i assumeixi tot lo q no ha fet i ha fet malment: poup amb una moratoria de quasi un any, edifici Casamanya fet pols, adjudicacions i inversions dificils de justificar ( centre esportiu), mala comunicacio amb el poble, dificultats per tirar prijectes empresarials per culpa de la seva innoperancia etc. Aixo sii , fer gracietes i intentar immitar el seu antesesor en sap un rato!!
Respondretota la raó Mortés, els romanticismes no fan funcionar les empreses. Bravo!
RespondreEs millor, que tots vagin pagant el dèficit, o intentar que la gestió privada ens ajudi a tots?? Molt bé Sr. Mortés, com a mínim vostè a fet alguna cosa per que el poble no tingui aquesta càrrega econòmica. Si tots els crítics sumessin idees, seríem imparables
Respondre
Cal saber per parlar va dir..Els darrers 2 anys el centre esportiu ha tingut dèficit 0, es a dir, cap cost pel poble d'ordino. Hi ha saturació als vestuaris i al gimnàs, amb 1800 socis, i una llista d'espera de 300 persones, potser no es tant descabellat pensar en augmentar les instal·lacions per no deixat gent sense poder accedir. Quants centres esportius comunals no tenen cost pels ciutadanes?
RespondreAixó ja es veurá quan el pròxim comú demani una auditoria ben feta i no soament al CEO sino a tots els departaments.Obrir el calaix comptar els diners,i vinga tot benefici, no si val.