Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Benjamí Rascagneres

“Cal tenir obertura d'esperit per treballar com a policia”

Benjamí Rascagneres (32 anys) es va graduar el 7 de juny passat a l’acadèmia nacional de l’FBI de Quantico (Estats Units), una escola professional d’estudi per a líders policíacs nord-americans i internacionals. Durant les deu setmanes que s’hi va estar va estudiar diferents àmbits, entre els qual destaquen les tècniques més recents en investigació criminal, el lideratge, la psicologia, l’educació física i la intel·ligència policial.

Com valora l’etapa de formació als Estats Units?
Va ser una experiència molt interessant per ampliar coneixements en diferents àmbits com el lideratge i la psicologia, i també per ampliar les xarxes de contactes perquè la criminalitat
  • #12 Andreu
    (09/07/17 20:16)

    Al final a la poli no quedarà ningú mes que els que no tinguin cap altra opció. Amb les condicions que han deixat i les possibilitats de progressar nul les. Qui tingui estudis fotrà el camp. O els que han entrat o ho intenten per fer el salt a bombers. Si ni les secretaries volen quedar se, que marxen a ser auxiliars de mestra a l andorrana. El bon andorrà s ha carregat el cos (o el que quedava)

    Respondre
  • #11 Amanda
    (09/07/17 00:11)

    El nen s ho passa bé, es forma i fa currículum. En 5 anys màxim plegarà de la poli andorrana i es muntarà el despatxet, que ara guanya molts pocs diners 

    Respondre
  • #10 Police-man
    (06/07/17 15:56)

    I les esquenes ben amples ....

    Respondre
  • #9 Biajajajaja
    (03/07/17 12:21)

    Buaaaajajajajja jajajaja busaajajajajaj jajaja Buuuuuua jajajaja A pasturar

    Respondre
  • #8 Andorra Feliç
    (03/07/17 11:58)

    Jordi va dir..
    mai t'han dit que no mosseguis la má que et dona de menjar? Pues aquest noi ho ha entés aixó!!

    Respondre
  • #7 carlos
    (03/07/17 09:09)

    Deu ser dels pocs policies actuals que tenem obertura d´esperit per fer de policia i el felicito. Perque ni han d´altres que no tenen ni educació i que no son el millor ejemple per portar l´uniforme. Ja s´han ocupat desde dintre de carregar-se els policies de vocació. ara els que tenim son policies de cartera.

    Respondre
  • #6 Jordi
    (03/07/17 08:55)

    Un altre estómac agrait fent propaganda de qui li dona de mejar.

    Respondre
  • #5 batdefu
    (03/07/17 07:49)

    Us heu deixat, que va fer una parada tecnica al curs per venir a realitzar els escorcolls a casa dels Cierco,  que va demanar un advocat (dels pujol)que per casualitat es el seu pare. S'hauria d'haver inhibit? Si mes no, curios. No?

    Respondre
  • #4 companya de feina
    (03/07/17 00:18)

    Felicitats Benjamí ! Només els ignorants i els incults poden criticar aquestes coses que no saben del que parlen ! Més gent preparada com tu hauriem de tenir al cos !

    Respondre
  • #3 Jhon
    (02/07/17 21:03)

    Gratuitament?? Ni idea!

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts