Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Josep Maria Missé

“Hem demanat als bancs certa flexibilitat amb la inversió de fora”

Assegura que les entitats actuen amb excés de zel amb el control de capitals i remarca que els empresaris saben discriminar sobre els afers que donen mala imatge del Principat
El responsable d’Actua remarca la tasca per donar a conèixer el país com a destinació de negocis amb accions en mercats puntuals, i amb la presència mensual a les ambaixades a Madrid i París per fer promoció econòmica i aconseguir intercanvis empresarials que estan quallant, segons exposa a COPE Andorra-AD Ràdio.

Es pot concloure que la inversió estrangera està estancada?
Diria que no. Van dos anys seguits, el 2015 i el 2016, que estem en 97 milions d’euros, és una inversió estrangera que, per als que no estiguin avesats al que significa, si la posem en comparació amb el PIB és el
  • #10 ciutadana
    (23/06/17 12:51)

    Si sempre afavorir els de fora! Axó es l'unic que fa el FIASCO ACTUA!

    Respondre
  • #9 quin pais
    (19/06/17 09:57)

    com voleu que vingui inversió estranjera!!! cada dia sortim a la premsa, veuen que som un país sumis, acollonit, que tan sols es mou per defensar l'ho indefensable, tenim una administració inviable, una sanitat en perill... els ratios son clars ho s'augmenten els impostos o en pocs anys estem a la ruina. Com voleu que vingui algu amb aquest panorama. pel que fa els productes de luxe com voleu que vinguin a invertir si les franquicies son de 900 euros i qualsevol bolset val el doble. Parleu de banca, quina banca!! fins ara eren unes oficines de canvi, uns botiguers de billets i boxos guarda esquis... pel que veig prefereixen invertir en plataformes, en el seu negoci.

    Respondre
  • #8 d'acord
    (19/06/17 07:55)

    Sentit Comú va dir..
    Qui voleu que vingui? heu sigut el pitjor govern d'Andorra. Heu espatllat lo poc que quedave per salvar.No heu deixat cap col.lectiu tranquil i heu enfadat a citadins passifs, actifs, clients de BPA,i tota la ciutadania. NO a Andorra mai més invertir, ni es interessant,ni hi ha seguretat juridica,ni hi ha mercat, esta sobredimensionada en ESTAT, i tot és un desastre. Viure aquí, retirat i encara....s'está millor a tot arreu que aqui.

    Respondre
  • #7 El Pica Pedra
    (18/06/17 20:48)

    Després de tot el que he dit anteriorment, vull comentar, la sort que tenim de gaudir del CIRC DEL SOL, almenys tenim el SOL assegurat tot el mes de Juliol, i de pas, els hotels, comerciants, restauradors etc.. de tot el país, tenen la temporada i l'any sencer gairebé salvats. Això diuen i ens fan creure (no ho diuen ells ho diuen els altres), la veritat estic content per tots ells. Espero que sigui un divertiment per les properes generacions.

    Respondre
  • #6 El Pica Pedra
    (18/06/17 20:08)

    Però qui vols que vingui de fora, amb els problemes que tenim els de dins. Inversió estrangera de VERITAT = a Prosperitat i Llocs de Treball per al país. Res, que ningú és preocupi perquè estem CREIXENT a tota hòstia, ja fa anys, que faig anys. (I això que no estem avesats).

    Respondre
  • #5 Toni
    (18/06/17 16:06)

    De veritat es creu el que diu? O es pura hipocresia

    Respondre
  • #4 antoni
    (18/06/17 15:59)

    la mala imatge la doneu vosaltres mateixos. Perque no explica realment el que passa i com funciona actua, per exemple?????? Sou péssims. Esteu arruinant els pilars bàsics de la nostra economia. Moltes felicitats. 

    Respondre
  • #3 Olgarodriguez
    (18/06/17 14:17)

    Sentit Comú va dir..
    Es cierto!!!! los empresarios no recibimos ningún apoyo bancario,después de haber hecho grandes inversiones esto es negativo para el país ,se requiere de apoyo para que sean fructíferas las empresas de lo contrario la gente se va y es una mala imagen.

    Respondre
  • #2 Mbancs
    (18/06/17 11:01)

    Es una broma que no puguis obrir un compte a Andorra, la inversió tot OK pero quan voliem operar, necessitavem un compte i no ens el van obrir, i això que som una empresa internacional facturant millons d'euros. Com a empresari extranger, demano mes flexibilitat, diguem que ens hem oblidat d'Andorra perque ens hem instal•lat a Hong Kong on ens van atendre amb braços oberts, administració i banca (intl. per cert)

    Respondre
  • #1 Sentit Comú
    (18/06/17 08:47)

    La mala imatge del país la donen els mateixos que volen inversió estrangera i també la donen els propis polítics ! Doncs primer que façin neteja a casa seva ! 

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts