Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Miguel Pedregal

“Amb la marca Caldea no has d'explicar on està el casino”

Insisteix en els avantatges del termolúdic per acollir el centre de joc, pel nombre de clients, l’edifici emblemàtic i la ubicació, i remarca que desestacionalitzaria el turisme
El termolúdic es prepara per a un estiu amb perspectives de bona freqüentació, amb dies amb més de 3.000 visitants davant dels 300 d’un dia feiner del juny, després de la millora de la xifra de negoci a l’hivern, segons comenta a COPE Andorra-AD Ràdio.

Caldea ve d’una temporada d’hivern molt bona.
El començament va ser una mica lent perquè les primeres nevades van trigar a caure, però a partir del gener vam tenir un increment de clients molt fort, els mesos de gener, febrer i fins a la segona setmana de març van ser magnífics. El balanç total ha estat satisfactori,
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477