Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Albert Pintat

“Em dol molt que Joan Besolí estigui tancat a Madrid”

Emfatitza que als andorrans se’ls ha de jutjar al país i veu com una “mà negra” obsessionada a perjudicar el Principat, que reconeix que millora, i diu que el mèrit és atribuïble al Govern
Confiança en la recuperació econòmica i molta preocupació per la ruptura de Grandvalira, per l’acord amb la UE i pels afers que perjudiquen des de l’exterior la imatge del país és el que mostra l’excap de Govern en declaracions a COPE Andorra-AD Ràdio.

Com veu el moment actual del país?
Hem patit molt, moltíssim, però crec que comencem a sortir. Ara la tragèdia és el que està passant a Grandvalira, que és pitjor que la bomba atòmica. Ha estat el millor any d’esquí de la història i per celebrar-ho per raons misterioses que la majoria dels andor­rans no sabem però ens podem
  • #13 Enric
    (09/06/17 09:51)

    I a mi em dol la imatge de "peís" que estem donant al país veí, dia sí i dia també, en qualsevol programa de debat!!!!! I és que ja sortim anomenats en molts dels acudits que fan els interlocutors, periodistes,... Vosaltres els polítics d'Andorra poc heu treballat pel poble i molt us heu preocupat per no afamegar-vos a si mateix. Apa, de moment seguireu sent titelles del vostre propi circ.

    Respondre
  • #12 Lauredià confós
    (05/06/17 09:03)

    Sr. Pintat, la auténtica mà negra es la de la gent que ha poetat el país i algubes parròquies com si fossin el seu "cotijo". I qui malmet la imatge del pais son els presumptes delinqüents, res d'operacions teledirigides.

    Respondre
  • #11 karlitos
    (04/06/17 22:29)

  • #10 andorrana
    (04/06/17 15:16)

    Penso com el nº 5,amb les noves lleis s'ha fet mals andorrans!!!

    Respondre
  • #9 Andy
    (04/06/17 14:25)

    Als andorrans s els ha de jutjar al pais ??? Tipic comentari medieval , s els a de jutjar a on la caguin, que no es jutgen estrengers a Andorra si fan alguna cosa ilegal , doncs es el mateix, o es que els Andorrans som una especie a part ???

    Respondre
  • #8 Canolich Nagol
    (04/06/17 12:08)

    Tant de bo veus autoritzades i contrastades com la del Sr. Pintat fossin mes referents a la vida publica Andorrana.  El Sr. Pintat només defensa el que molts trobem a faltar: audàcia, orgull i defensa a ultrança del nostre país 

    Respondre
  • #7 Julià Garmà
    (04/06/17 11:36)

    El Sr. Pintat diu que el comú del Sr. Vila ho fa bé. Potser hauria de parlar clar i dir que està molt agraït al Sr. Vila per ser la persona del país que més fa per dissimular i minimitzar tots els mals que varen causar a Naturlandia, començant per la seva creació, els Srs. Josep Pintat i Sangrà; seguits després per la Sra. Gil i els Srs. Torrentallé i Besolí; tancant la nòmina amb el Sr. Joan Albert Farré i la resta de membres presumptament muts i cecs del Consell d'Administració del parc.

    Respondre
  • #6 Wake up
    (04/06/17 11:11)

    Aixo es el resultat d'anys d'abus en el sector bancari, d'excessos amb el contraban, etc. Ara tenim una reputació y hem de viure amb les conseqüencies...

    Respondre
  • #5 Jordi
    (04/06/17 10:19)

    Quan fas mal amb algú, no serveix de res fer-li cures i ficar-li tirites. Les Lleis Antifrau, La fi del Secret Bancari, El Cas BPA, El Tractat amb la UE i La fi de GrandValira.... Han provocat una fractura social a Andorra, que difícilment es resoldrà. Mai més tornarem a ser un País unit. Les coses, abans de fer-les, s'han de pensar dos cops. Andorra, pateix desde fa uns anys, un enfrontament social, provocat per Lleis que afecten a les tradicions i usos i costums.

    Respondre
  • #4 mariona
    (04/06/17 10:14)

    O sigui que el nou impuls no va servir per res, es clar.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts