Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Jordi Mas

“Per mi no hi ha cap problema que el cònsol compatibilitzi les feines”

L’exmandatari defensa que hi ha tasques privades que no es poden abandonar per la política i rebutja les crítiques per la gestió de personal al comú perquè mai no va rebre cap queixa
Analitza des de la distància “amb una visió molt prudent i coherent” la política, que veu crispada, i dona “opinions més pausades“ respecte a la necessitat d’acostar-se a la UE sense fer gaire soroll i de no fixar incompatibilitats que facin més difícil encara trobar gent per entrar al Govern i als comuns, segons comenta a COPE Andorra-AD Ràdio.

Com veu la política nacional, que ha viscut uns mesos de molta crispació?
Aquesta situació no és bona per al país perquè la crispació no aporta res, no et deixa veure la realitat ni fer els projectes. Qui governa té la responsabilitat de
  • #8 ruth
    (16/05/17 14:57)

    que defensi voste aixo em decepciona profundament

    Respondre
  • #7 Jordi
    (18/04/17 20:07)

    Els Cònsols, Consellers i els Polítics a Andorra no haurien de cobrar. Haurien d'ésser feines altruistes pe'l bé del poble i la comunitat. Així podrien continuar desenvolupant les seves tasques professionals.... La resta és enforte-se del poble i els seus votants.

    Respondre
  • #6 estevet
    (18/04/17 19:55)

    Els polítics hauríen d'adonar-se que, amb fets com aquest, afavoreixen la polarització de la ciutadania, l'allunyanament de la classe política amb els electors i l'emergència de polítics populistes i extremistes. I no són els exemples que falten!

    Respondre
  • #5 karlitos
    (18/04/17 15:22)

    El temps ho ha fet veure, els politics i els que se pojan la majoria, ho no lle marxa be el negoci, o perque no tenen feina on es pot guanyar uns diners extra, son tots uns comerciants i aquest cas traficam amb la bona volunptat del poble q les vota per provit propri i aquells que hara no ho veuen lo veuran, els temps es la continuaciò de un present determinat i aquesta es la realitat.Sempre estén evolucionand i la política actual no mes es , fins que la evoluciò colectiva diga basta, per un cambi de les lleis actuales que están desactulizades i no per el temps que visquen.

    Respondre
  • #4 Empresari
    (18/04/17 13:46)

    ¿ Vosté tindria un director general a la seva empres que treballes per dues empreses, o el voll fulltime a la seva? Doncs jo, com a ciutadà, vull que el Consol, Fulltime per la paroquia, vull un Cònsol FUllTime!

    Respondre
  • #3 karlitos
    (18/04/17 09:18)

    Això vol dir q un metge pot tindre una agencia funeraria.......!

    Respondre
  • #2 Fart
    (18/04/17 08:34)

    Em sembla perfecte tenir un negoci i ocupar-se d'ell, però no estar al capdavant d'aquest, una cosa és dedicar unes hores a la setmana, per estar al corrent i una altra és dedicar unes hores a la setmana al Comú, cobrant un salari de ple temps, això és INDIGNANT.

    Respondre
  • #1 john
    (18/04/17 08:02)

    Ningú el hi demana d'abandonar cap feina, però el que esta clar que ningú els hi demana de presentar-se a cap mena de carrec polític.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts