Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Alfonso Torreño

“Estem fent que el Pas sigui un peu de pistes del millor a Europa”

El director comercial i de màrqueting de Grandvalira destaca l’esforç per atreure més que grups de joves al poble i que s’ha apujat un 30% el preu als intermediaris perquè no es facin “barrabassades” amb l’oferta dels paquets
Grandvalira comença el mes més fort de l’hivern amb molt bones expectatives d’afluència, més despesa dels clients i l’objectiu de seguir millorant l’oferta, en particular al Pas, per atreure nous esquiadors, segons comenta Alfonso Torreño a COPE Andorra-AD Ràdio.

Com està anant la temporada, quina és l’afluència?
Estem molt bé, en la línia de l’any passat, que va ser una temporada rècord, i estem consolidant aquell client malgrat que l’inici de temporada ha sigut una mica complicat per falta de neu. Estem al voltant d’uns 400.000 esquiadors, una miqueta més, i ara ve la part grossa del febrer, març i Setmana Santa,
  • #8 Nivell zero
    (06/02/17 10:35)

    A rebuf de la gestió d'ensisa es l únic que saps fer tu.Sembla el peu de pista de la chusma i l elit dels rastafaris. 

    Respondre
  • #7 pej
    (05/02/17 21:46)

    Jep va dir..
    Parles de turistes de qualitat.... Hi ha una estacio d'esqui mes xoni, bruta i betonada que el pas de la casa al pirineu? Contestam... estic curios..

    Respondre
  • #6 Fàcil la solució
    (05/02/17 11:21)

    Fàcil la solució si les autoritats volguessin!Inspeccions amb importants multes i tancaments reals d'apartaments insalubres i tancament definitiu de tots els locals nocturns a partir de les 22 hores. Tots els mals dels que ens queixem s'acabarien com per art de màgia!Que us hi jugueu?

    Respondre
  • #5 Pedro
    (05/02/17 10:59)

    El pas ha sigut I es, la primera entrada a GV.L'unica estación a peu de pistes del peis.Els politics encampadans no han defensat mai la seva parroquia. Els de Canillo, han ajudat amb ministres i Banca a fer una comedia called copa del mon, i pagar-ho amb diners de tots!

    Respondre
  • #4 Lluis
    (04/02/17 21:12)

    Però creu que algu pensa igual que tu , fes el favor de no dir mes rucades, elPas el Millor peu de pista d'Europa , surt un mica 

    Respondre
  • #3 G...
    (04/02/17 12:22)

    Hi ha sempre una dicotomia entre el que es diu i la trista realitat. El Pas de la Casa podria ésser un paradís però amb la clientela de beguts que hi han sovint cada nit, el resultat és deplorable. La màquina política és molt lenta a entendre les coses i a actuar. En aquest àmbit, s'hauria de pensar en la seguretat abans de tot. Preferim la massificació i el populisme barat a la qualitat. Doncs, no ens queixem ! Tenim el que volem ! 

    Respondre
  • #2 Jep
    (04/02/17 10:05)

    Pregunteu als turistes familiars i als veïns que opinen de les nits de festa dels "turistes" de qualitat que no els deixen dormir. Els policies no poden fer res per mantenir l'ordre. Cada nit hi ha crits i baralles

    Respondre
  • #1 lo mas mejor, simil a Lloret o magaluf
    (04/02/17 09:01)

    JAJAJAJA, havieu d'haver estat les setmanes passades, cada dia, i si no pujeu tota aquesta setmana i veureu el millor peu de pistes d'europa i el mon mondial. punyetera mentida, demaneu als comerciants, allotjaments i turistes del poble que en pensem de les vostres afirmacions.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts