Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Any 2021 a Europa el 19% del total de vehicles venuts, elèctrics.
Alemanya, Holanda i els nòrdics al capdavant.
Els propers estius viatjaran cap a Espanya i els hotelers espanyols hauran d'instal·lar carregadors. Ho faran tard i obligats (el turista alemany pesa molt).
Si nosaltres no ens posem les piles, i els carregadors, aquest turista no vindrà.
Haha va dir..
Ooo i tant que ho veuras, els paisos interesats en combistible fosil son els que el venen. La resta no te sentit havent opcions a estar lligats a 3ers. Europa va cap a la electrificacio amb pila hydrogen...temps al temps
Lyon va dir..
Això ja ho veurem...
Funcioni o no funcioni, a partir de 2035 es para la producció de vehicles gasolina i diesel. Afegeix 15 o 20 anys dels últims vehicles que es comprin i això depenen del preu que tingui el combustible, segurament més car que ara..
RespondreReflexió: 1.419 vehicles en nous anys per assolir una quota de mercat del 1,55 %. I quan ha costat la festa ?? Tenim un parc automobilístic que té una mitjana de edat de uns 14-15 anys. No hauria estat millor emprar aquest diners en finançar la substitució de vehicles per nous vehicles de combustió. No ens enganyem qui té un cotxe de 15 anys no el canvia perquè no pot. I els elèctrics han anat principalment a famílies ben estants. Que hauríem aconseguit: cotxes nous, menys consum, més seguretat, i sobre tot menys pol·lució amb una mesura destinada a la classe treballadora. Perquè si no vaig equivocada del que es tracta és de reduir la pol·lució, o sols interessa sortir a la foto i fer titulars buits de contingut.....
Respondre
Miquel va dir..Ooo i tant que ho veuras, els paisos interesats en combistible fosil son els que el venen. La resta no te sentit havent opcions a estar lligats a 3ers. Europa va cap a la electrificacio amb pila hydrogen...temps al temps
RespondrePer començar, segur que estàs veient aquests dies com Europa ja va reculant en el tema de la nuclear i del gas, i el que els hi queda per recular... Estic d'acord que el futur és l'hidrògen, però als tèrmics els hi queda molta vida amb combustibles sintètics.