Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El problema d'Andorra no és l'excés de velocitat, sinó el defecte o l'absència total de velocitat. És a dir, els col·lapses i eternes cues de trànsit, que ningú no vol solucionar. Entretant els turistes ja sopesen altres destins més agraïts.
Respondre
Andorra capital a estat envaït pels cotxes, el protagonista absolut de la nostra societat, el soroll, la contaminació i els col·lapses són part del nostre modus vivendi.
Andorra capital hauria de ser totalment peatonal, hauria d'estar prohibit que circulessin cotxes, tal com succeeix a Pontevedra des de fa 19 anys, per això hauríem habilitar pàrquings gegants als afores, prop de l'Estadi Esportiu i utilitzar tren aeri per sobre del riu o autobusos elèctrics, però al Govern ia els concessionaris no li interessa, hi ha massa interessos amb els impostos afegits al combustible i altres interessos relacionats amb l'automoció, seguirem llavors algunes dècades més amb la vella fórmula fins que reventemos o morim de càncer per la contaminació galopant.
Els veins del nord utilizen força radars informatius en el pas dels pobles per avisar a quina velocitat vas i anuncien si superas el limit. Però no pas amb un dit verd aixecat i un de vermell cap a baix, no. Donen la velocitat instantània i crec que es mes dissuasiu. Es el cas de Merens les Valls, després de passar l'Hospitalet direcció Ax les Thermes.
Respondre
Em sembla genial l'ultim paragraf d'aaquest article. Perqué s'ha de modificar la carretera Seo-Andorra si ja funciona bé. El problema son st. Julia i el pas per la frontera que habitualment només te una cabina oberta.
Respondre