x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Cops amagats

Participar en seminaris d'arreu del món

La cap de l'àrea de polítiques d'igualtat, Mireia Porras, assisteix a conferències sobre temes socials i educatius
La cap de l'àrea de polítiques d'igualtat, Mireia Porras

Participar en seminaris d'arreu del món

La cap de l'àrea de polítiques d'igualtat, Mireia Porras

Actualitzada 15/05/2020 a les 20:12
A Mireia Porras li agrada assistir a conferències i cursos sobre temes socials i educatius. “Des de fa 12 anys viatjo participant en seminaris i mítings, m’apassiona escoltar bones pràctiques que s’estiguin fent en diferents països”, explica la cap d’àrea de Polítiques d’Igualtat. El que més li agrada és aprendre de les experiències dels experts per poder millorar en l’àmbit professional i com a persona.
  • #37 El món és meravellós.....!
    (22/05/20 15:55)

    Ser feminista i víctima dels homes és progre, està de moda, dona crèdits i rèdits economics i és super mega fashion ....

    Respondre
  • #36 La sopa boba
    (22/05/20 13:57)

    De veritat que es pot ser graduat en Igualtat de Gènere? és broma, no?

    Respondre
  • #35 Anna
    (17/05/20 20:23)

  • #34 expert
    (17/05/20 19:54)

  • #33 Jmms
    (17/05/20 19:38)

    Molt bé que una cap viatgi i es formi, així podrà donar una millor atenció a les seves usuàries que son població vulnerable, deixem de ficar-nos amb allò que no entenem. Continuï així Sr.Porras.

    Respondre
  • #32 arques buides
    (17/05/20 18:57)

    Hi ha hobbies que son mes barats i mes entretinguts com per example jugar a les caniques o fer col.leccio de cromos.

    Respondre
  • #31 ramon
    (17/05/20 18:53)

    A mi m'agrada anar a veure partits de futbol arreu del mon. Crec que m'ho haurien de pagar perque vaig a fer pais. Dic a tothom que soc d'Andorra i aixi vaig fent pais. Aixi que esta justificat que m'ho paguin. Tambe aprenc dels experts perque no tenim a Andorra jugadors de futbol tant bons com a l'estranger.

    Respondre
  • #30 Juan Carlos G.
    (17/05/20 18:15)

    La gent encara no ha entes que aixo de fer turisme s ha acabat amb el COVID-19. Si aquesta noia vol fer turisme que miri el canal d National geographic. I si vol assistir a conferencies, que faci servir el Zoom com fem tots/es.

    Respondre
  • #29 cortefiel
    (17/05/20 18:08)

    A veure si ho entenc: aquesta noia s'ha passat 12 anys viatjant aqui i alla i ara anem com a "estat" a demanar diners i pidolar a Espanya i a Franca ? Normal que no ens vulguin donar res. Imagineu el que es podria fer ara amb aquests cales.

    Respondre
  • #28 Sandro
    (17/05/20 17:24)

    Doncs aquesta noia s'haura de buscar una altra professio o un altre hobby perque aixo d'anar à gorrejar à seminaris s'ha acabat. A no ser que vulgui estar en quarantina 14 dies- pagant-s'ho ella evidentment 

    Respondre
Veure’n més
37
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts