Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Cops amagats

Moto per treure's cabòries al bosc i gaudir de la natura

Al xef Carles Flinch li agrada fer sortides amb la moto de trial
Actualitzada 11/01/2018 a les 17:38
El xef Carles Flinch és un home “molt actiu”, amant de la moto, la bici, el rugbi o l’esquí. Sobre dues rodes s’hi va estrenar de jovenet, amb una Montesa Cota 311, i segueix fent trial “perquè m’agrada el bosc, la natura, em treu bastant les cabòries després d’estar a la cuina” i li permet arribar ràpid a “buscar bolets, fer sortides amb els amics i gaudir d’un bon esmorzar”.
  • #9 Robin
    (20/01/18 14:01)

    Abans feia moto de trial, i cada vegada que he sortit, he recollit una bossa ben maca de deixailles que llencen aquets amants de la natura. Això sí, no us heu de preocupar pel fum ni el soroll, ara ja tenim les motos elèctriques que no en fan. ;)
    Només heu de fer una volta per la zona de Pal i La Massana, tots els camins estan trinxats de les bicis i ningú diu res. El problema és la massificació.

    Respondre
  • #8 Xesco
    (20/01/18 08:45)

    Jajajaja 

    La natura es pot disfrutar com vulguis... si no fos per les motos de trial ja no quedarien ni la meitat dels camins... que no us entereu!!! 

    El trial no trinxa els camins ni la natura... els manté xq els que van de alpinistes al estiu de postureig poguin passar pels camins i no trobarsels ple d arselagues i plantes

    GAS s'ha dit!!!

    Respondre
  • #7 No aniré al seu restaurant
    (19/01/18 16:15)

    Gaudir de la natura a sobre d'una moto de trial? Això és destrossar la natura, espantar els animals, contaminar l'entorn etc. Gaudir de la natura és una cosa ben diferent que no explicaré en aquest moment.

    Respondre
  • #6 leib
    (18/01/18 21:33)

    James va dir..
    Parla per tu amic, a mi em molesten molt menys unes motos que passen, amb una mica de soroll, i ràpidament s'en van, segurament sense deixar residus ni ampolles ni clinex, que una família o dues(a peu), d'escandalosos nens bramant i escandalosos pares xisclant que van deixant un bonic rastre per on passen i que a més no s'allunyen i s'en van sinó que has d'aguantar-los tota la santa excursió.

    Respondre
  • #5 Oskar Et oyo
    (18/01/18 16:53)

    Com saps que té jardí?

    Respondre
  • #4 Oskar Royo
    (18/01/18 16:46)

    James va dir..
    Missatge contradictori amic!! Si dius al primer missatge que tothom pot gaudir de la natura i que tots hi tenim el mateix dret i 3 línies més avall dius el contrari t'hauries d'aclarir!!

    Respondre
  • #3 James Peret
    (18/01/18 13:04)

    Cadascú gaudeix de la natura com vol, tothom hi te el mateix dret.
    Als elements com vosaltres us molesten fins i tot les papallones de la natura.

    Respondre
  • #2 Peret
    (18/01/18 12:44)

    James va dir..
    Aixó no es gaudir la natura es trinxar la natura.Oi que no ho faria al jardi de casa seva?

    Respondre
  • #1 James
    (18/01/18 12:29)

    Els que gaudim de la natura no volem motos fent fum i soroll. Les motos al circuit i a la natura a peu!

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts