x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Amb raquetes i esquís

Un cim poc marcat

PIC DE MONTMANTELL. Un recorregut poc transitat per fer amb esquís de muntanya que passa pel refugi del Pla de l’Estany i que regala vistes al Comapedrosa, al pic d’Arcalís i al Cataperdís, a 2.749 metres d’altitud.
Ascensió a un cim molt apte per practicar l’esquí de muntanya, el pic de les Fonts, també anomenat Montmantell, situat a la vall d’Arinsal i que ofereix unes vistes espectaculars d’una vall poc transitada.

La sortida té com a punt d’inici l’estació d’esquí d’Arinsal, on es troba un petit túnel que cal creuar. A l’altra banda s’ha d’agafar un carrer a la dreta fins al final, on espera la pista del GR-11 que cal ascendir. Després d’un tram de pujada hi ha una bifurcació, el de l’esquerra és un camí que passa pel refugi del Comapedrosa i el de la dreta