Amb tots els ets i uts van arrencar dimecres els primers Jocs Esportius de la Gent Gran. Hi va haver cerimònia d’inauguració, amb desfilada i bandera hissada per l’ocasió. Més solemnitat la va afegir la presència de tots els cònsols, ministres i fins i tot el cap de Govern i el Copríncep episcopal. La plana major del país per seguir la primera edició d’una competició que va aplegar uns 360 padrins de totes les parròquies. Tots ells van demostrar que es troben en plena forma. La zona esportiva del Prat del Roure, a Escaldes-Engordany, va tenir activitat continuada tot el