Televisió

Viatge a la Resistència

Netflix prepara l’adaptació de la novel·la ‘La luz que no puedes ver’, ambientada a la França ocupada pels nazis. Hugh Laurie i Mark Ruffalo encapçalen el repartiment

Hugh Laurie interpretarà la sèrie al costat de Mark Ruffalo i Aria Mia Loberti.

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Mark Ruffalo i Hugh Laurie formaran part de la Resistència francesa a La luz que no puedes ver. La nova minisèrie de Netflix, que està sent desenvolupada per Shawn Levy, un dels principals responsables de Stranger Things, avança amb pas ferm en el seu esforç per adaptar l’aclamada novel·la homònima d’Anthony Doerr, que es va alçar amb el prestigiós Pulitzer de Ficció l’any 2015.

La producció, de quatre episodis, ens traslladarà a la França assolada per les tropes nazis durant la Segona Guerra Mundial. En aquest context tan advers, l’adolescent cega Marie-Laure creua el seu camí amb el de Werner, un jove orfe del bàndol contrari. La protagonista serà interpretada per Aria Mia Loberti, mentre que Ruffalo i Laurie donaran vida a personatges clau del seu entorn més pròxim, com assenyala Deadline.

En aquest sentit, Ruffalo encarnarà Daniel LeBlanc, responsable dels nombrosos panys del Museu d’Història Natural de París i pare de Marie-Laure, a qui mira de donar tota la llibertat possible perquè la manca de visió no sigui un lligam que l’oprimeixi. Per part seva, Laurie serà el veterà de guerra Etienne LeBlanc, besoncle de Marie-Laure, que acollirà els seus parents quan la situació es torna insostenible a la capital gal·la.

En la seva fugida, pare i filla s’emporten una peça clau del museu, posant-se una diana a l’esquena que els nazis intentaran abatre. Al costat dels tres intèrprets confirmats, i del director i productor Levy, també cal destacar la tasca de Steven Knight, creador de Peaky Blinders, Taboo i See, que ha signat els guions de la prometedora adaptació d’una novel·la que es va fer molt popular arreu del món. El llibre va estar més de 200 setmanes en la llista de best-sellers del diari The New York Times, i des del seu llançament el 2014 ha venut més de 15 milions d’exemplars.

tracking