Un moment del rodatge de la segona temporada de 'Paraíso'.

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

El cineasta Fernando González Molina reflexiona a la segona temporada de Paraíso sobre “les dificultats de fer-se adult i les segones oportunitats”. L’equip de la sèrie n’ha presentat aquesta setmana un avançament al Festival de Sitges, en una xerrada centrada en els efectes especials de la sèrie.

“El gènere fantàstic és una bona carcassa per parlar de sentiments, d’emocions i de conflictes”, va afirmar González Molina en una trobada amb els mitjans. Paraíso és la primera sèrie fantàstica original de Movistar+, produïda en col·laboració amb The Mediapro Studio, i la nova temporada arribarà a la plataforma l’any 2022.

El primer lliurament es va situar l’any 1992, al final de l’estiu en un poble de costa. La Sandra, l’Eva i la Malena, de 15 anys, desapareixen en una discoteca sense deixar cap rastre. El Javi, el germà petit de la Sandra, comença una investigació amb el Quino i l’Álvaro, els seus millors amics, i el Zeta, un company de classe.

A la segona temporada han passat tres anys des dels esdeveniments de la primera i un altre grup de No Morts, les Novavis, apareix a Almanzora. El seu objectiu és destruir el poble per poder portar a terme el seu ritual de regeneració. En aquest context, la vida dels familiars i amics del Javi corren perill. A més a més, sorgeix un altre misteri: el veritable origen del protagonista, un secret amagat pels seus pares des del seu naixement.

González Molina va presentar a Sitges, amb actors de la sèrie i Elías M. Félix, director de fotografia, i Isidro Jiménez, director de Postproducció de TELSON, un avançament de la segona temporada i els efectes visuals de la sèrie. En els nous episodis, apunta, “hi ha diversos universos que conflueixen i una de les realitats està creada tota digitalment i gravada en un plató”, en el qual han creat un món nou anomenat l’Abisme. “Ha estat un desafiament enorme”, va assegurar.

A la primera temporada, es van crear més de 600 plans d’efectes visuals (VFX) i recreacions en 3D. Per a la segona, s’ha recreat un món encara més fantàstic, amb els efectes màgics dels protagonistes; la generació d’animals amb CGI (Computed Generated Imagery), o la desaparició de cossos en partícules.

tracking