x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Televisió

Un èxit que vol tornar

Netflix està buscant la manera de renovar per una segona temporada ‘El juego del calamar’. La seqüela haurà d’esperar per altres compromisos del director.
'El juego del calamar' és el fenomen del moment a Netflix.

'El juego del calamar' és el fenomen del moment a Netflix.

'El juego del calamar' és el fenomen del moment a Netflix.

Actualitzada 10/10/2021 a les 07:00
Des que es va estrenar el 17 de setembre passat, El juego del calamar s’ha convertit en un fenomen mundial. La ficció de Netflix es manté en el primer lloc del més vist en dotzenes de països. Aquestes sorprenents xifres han fet que la plataforma d’streaming i Hwang Dong-hyuk, director i guionista de la sèrie, estiguin ja pensant en una seqüela, tot i que sembla que haurà d’esperar.

La màxima responsable de l’apartat televisiu de Netflix, Bela Bajaria, ha confirmat aquesta setmana l’interès que tindria la plataforma de donar continuïtat a la sèrie, malgrat els plans que ja tindria tancats Dong-hyuk: “Té una pel·lícula i altres coses en les quals està treballant. Estem buscant la manera de trobar l’estructura adequada per a ell”, assegurava la mandatària en una entrevista concedida a Vulture.

Per part seva, el realitzador va abordar una setmana després de l’estrena la possibilitat que la seva creació tingui més recorregut: “No tinc plans desenvolupats per fer una segona temporada. És força esgotador només pensar en això.” Tanmateix, el creatiu coreà sí que sembla tenir clar que, en cas de tirar endavant, ampliaria el seu equip per a la producció. “Si ho fes, no ho faria sol. Em plantejaria utilitzar una sala de guionistes i voldria comptar amb diversos directors experimentats”, va detallar en unes declaracions per a Variety.

Les dades obtingudes per la ficció a tot el planeta també han estat inesperades per als responsables de la plataforma audiovisual. “Sempre vam saber que seria un producte emblemàtic a Corea del Sud, però de cap manera podríem esperar que el seu èxit s’internacionalitzés”, ha dit Bajaria. L’executiva de Netflix atribueix aquest fenomen a l’auge que estan tenint els continguts creats al país asiàtic, els quals han estat consumits un 200% més per part del públic nord-americà en els dos últims anys.
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2024 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts