x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Música

Georgie Dann, no; Los Brincos

Problemes de salut del veterà cantant obliguen a suspendre el concert programat a la festa major de Sant Julià
Georgie Dann (París, 1940) era una presa molt buscada pel comú lauredià per a la seva festa major: havien intentat portar-lo en alguna ocasió anterior, sense èxit, i per fi aquest any estava programat per a la nit de diumenge, la que els últims anys s’ha dedicat a la nostàlgia i que, pensada inicialment per al públic madur, ha acabat concitant l’interès del jovent amb ganes de diversió. Però no ha pogut ser. El conseller de Cultura, Josep Roig, compareixia ahir per informar que problemes de salut del ja veterà cantant li impediran assumir el compromís. Tot i que Roig
  • #9 Joan
    (20/07/18 21:48)

    Pressupost ,pressupost .

    Respondre
  • #8 FADO
    (20/07/18 21:01)

  • #7 Double Croche
    (20/07/18 21:00)

    Eibici va dir..
    Non non !! je me moque complètement de Georgie Dann (que je ne connais d´ailleurs absolument pas !) et je me moque s´il est français ou pas !! je ne suis pas français mais andorran ( je préfère parler en Français). Je ne fais que constater une triste vérité ! 

    Respondre
  • #6 Eibici
    (20/07/18 17:19)

    FADO va dir..
    Una pena, només et cal dir que han vetat a Georgie Dann per què és francès...

    Respondre
  • #5 karlitos
    (20/07/18 12:47)

    Alt nivel i una grand competencia per el circ de Soleil, un conseller de cultura amb un nivel intelectual que no es a altura del poble de Sant Julià, massa evoluciò per un poble arruinat per la gestiò política.
    No es, nomes la merda dels gossos que fa fastic, algo mes tenem aquest pobre poble explotat i el ultim del rang dels pobles d´Andorra.

    Respondre
  • #4 Pá i circ
    (20/07/18 11:42)

    Una vergonya, tots aquests dinosaures i velles glòries són un insult a la intel·ligència i un atemptat contra les orelles.

    Respondre
  • #3 Maria Urgell
    (20/07/18 09:58)

    No deu ser veritat que les finances del comú van malament; no de ser veritat que les finances de Naturlandia van molt malament. Com podríem tirar cada Festa Major de tant pressupost si no tenim diners?

    Respondre
  • #2 FADO
    (20/07/18 08:05)

    Només feu venir músics espanyols ! 

    Respondre
  • #1 Una parròquia maleïda.
    (20/07/18 07:56)

    Sense ràfting, sense Georgie Dann, sense un duro, veritablement estem de pega a Laurèdia.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts