Cinc finalistes de la més recent edició d’Operación Triunfo protagonitzaran un dels concerts de la festa major a Andorra la Vella. Aitana, Ana Guerra, Cepeda, Miriam i Roi oferiran una actuació el 6 d’agost vinent. Un concert de pagament a l’envelat del Parc Central i que no forma part de la gira d’Operación Triunfo, sinó que només es podrà veure a Andorra i a la ciutat gallega de Vigo, també durant les festes d’estiu, el 10 d’agost.
Per l’escenari de la capital desfilaran Aitana, segona finalista d’OT i que ha rebut un disc d’or pel recopilatori que recull els temes que
L'Andorre est très orientée vers l'Espagne. C'est flagrant ! ! C'est comme s'il n'y avait aucun artiste en Andorre ! Moi, j'en connais qui, pour le même prix, seraient heureux de monter sur scène !
Respondre