Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Escultura

Vandalisme a 3.000 metres d'alçada

Apareix destrossat un dels estripagecs que forma part del conjunt escultòric realitzat per Pere Moles situat als cims d’Ordino
Bastant de força i tenacitat van haver d’aplicar els qui van destrossar l’estripagecs instal·lat pel comú d’Ordino al pic de l’Esta-nyó, una peça que forma part del conjunt escultòric realitzat per Pere Moles i que inclou les peces de gran mida col·locades el 2015 al parc natural de Sorteny, en el marc de la primera biennal de Land Art, i les sis rèpliques de format més petit destinades als sis cims més elevats de la parròquia. Una d’aquestes, realitzada en acer Corten i d’un metre i quaranta centímetres d’altura, és la que va aparèixer tirada a terra i doblegada.
L’avís el
  • #17 GDR
    (19/07/17 22:59)

    A Andorra no hi ha cims a 3000 metres !!!!! 2942 és el màxim a Andorra !!!!!! Coma Pedrosa !!!!! si us plau !!!!!! mireu abans d´escriure !!!!! Vergonyòs que un diari               d´Andorra no coneixi aquest element bàsic !!!!!!! 

    Respondre
  • #16 Amadeu
    (19/07/17 21:45)

    Mireu, el que te portar periodistes de fora es la manca de rigor. A Andorra no hi ha cap pic de 3.000 metres d'alçada. Ens canvien els noms dels rius i els llocs i tambe les alçades. 

    Respondre
  • #15 Artistes de pacotilla
    (19/07/17 17:23)

    És una vergonya el que està fent Land Art tant a les muntanyes com al Rec del Solà, és una vergonya majúscula en nom d'una suposat "art" que ningú a demanat ia sobre amb diners públics, sou uns paràsits que us creieu artistes, si això és art és que l'art està en crisi de valors. La vulgaritat s'ha convertit en un negoci, on qualsevol es fa dir artista ...

    Respondre
  • #14 XUPOTERS GANDULS
    (19/07/17 17:18)

    Els nacionals i residents avui dia no comptem per a res. Resulta que en nom del turisme de masses, aquells que es volen acabar de vendre el país a qualsevol preu, han de fer totes aquestes rucades i agressions contra el medi, a més de malgastar diner públic per mantenir xupòpters de tota mena (aquest és el fi real).  També em refereixo als de la Ultra Tail, massificant, erosionant i contaminant les nostres muntanyes, per a benefici d'uns pocs, que per a més INRI van dopats amb subvencions fins a la mèdula.  Cada dia quan veig la merdegada que han parit a la tartera del peu de Carroi els agafo més odi a aquesta colla de xupòters ganduls.

    Respondre
  • #13 Eing...?
    (19/07/17 17:14)

    Tot aquest enrenou per un tros de ferro oxidat... ? No entenc res...La natura no necessita metall als pics de les muntanyes.

    Respondre
  • #12 estevet
    (19/07/17 17:00)

    Es pot estar en contra d'aquestes escultures però destroçar-les era la única manera d'expressar la seva disconformitat? Començarem a linxar a persones que no ens agraden? Algú pot decidir talar les escultures del coll d'Ordino amb una destral perquè està en desacord amb la política de la CASS? Cadascú ha de fer la seva justícia destroçant el que no li agrada? Som un estat de dret i hi han maneres civilitzades de fer saber insatisfaccions. Si a la disconformitat; no al vandalisme i a la ruqueria (d'alçada).

    Respondre
  • #11 Estripagecs
    (19/07/17 14:37)

    Aquests estripagecs,es poden aprofitar,poseu-los a les finestres del conseller i cònsol.A Ordino,animalada darrera animalada,ara a rumiar on posarem el bosquet de nadal aquest any.

    Respondre
  • #10 perplexitat forànea...
    (19/07/17 13:40)

    ciutadana va dir..
    Te tota la raó. Fa un parell de setmanes vaig acompanyar a uns coneguts estrangers, amants de les muntanyes, a Sorteny, i quan varem passar pel davant del lloc que vosté menciona, em van preguntar que qué era alló, i quan els ho vaig dir es van quedar atònits, fins i tot em van preguntar si teniem un organisme de mediambient i si n' era coneixedor...( vergonya aliena)

    Respondre
  • #9 desnortats!
    (19/07/17 12:42)

    Proposo la retirada de tota la ferralla malengiponada por les muntanyes, i a càrrec dels desnortats " que l' han concebut. No en varem tenir prou amb les famoses " estructures" de la Tagliabue a Andorra la Vella(gracies a Deu retirades), que ara hem de passar a enlletgir el nostre paissatge! Fora " escultures" de les myntanyes!

    Respondre
  • #8 Dir les coses pel seu nom
    (19/07/17 12:32)

    Vandalisme es omplir les muntanyes de ferros horribles i antinaturals, en nom de l'art!

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts