Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Música

Cultura suspèn la nit del rap a la Farga per promocionar l'alcohol

El cartell anunciador del concert, amb els preus de les begudes, va ser el detonant de la decisió
La Farga Rossell havia de ser aquesta nit escenari per quart any de la Nit del Rap, una proposta de música alternativa que ha anat creixent en acceptació i que estava inclosa a les Nits d’estiu als museus. Enguany oferia un cartell on als protagonistes d’edicions anteriors, Veloziraptors, s’hi afegien tres grups nacionals de la molt minsa –encara que creixent– escena del hip hop al país. Però no se celebrarà. El Govern va anunciar la suspensió adduint –diplomàticament– motius “tècnics”. La raó real és que no els va fer el pes el cartell amb què els joves organitzadors van promocionar
  • #26 grb
    (07/07/17 10:37)

    Ningú es creu que el cancel·lament fos per això, primer van dir problemes tècnics. Ara lo del cartell. Quin mal hi ha? si tens control de no servir begudes als menors, que és el cas, per que no posar-ho. És ridícul. Això va passar per que 'algú' no li interessava que és fes. Algun dia tindrem la veritat, eh senyora ministra? Pobres nois que actuaven, espero que al menys els hi paguin despeses, molts van haver de demanar festa als seus treballs per fer el concert. I sí, la nit de copes d'Andorra la vella és un exemple, però a la ministra ja li va bé.

    Respondre
  • #25 Jordan
    (04/07/17 01:44)

  • #24 Roser
    (03/07/17 10:29)

    Per aquesta regla , quan en Comú d'Andorra promociona "Una nit de Copes" em podeu dir que és lo que es promociona ..... Sis plau no siguem hipòcrites

    Respondre
  • #23 GDR
    (01/07/17 23:59)

    A mi, el RAP m'agrada ben cuit amb salsa de mantega i, un bon vinet 

    Respondre
  • #22 AE3
    (01/07/17 22:09)

    ¡Bienvenidos a este pueblucho infecto retrógrado, raperos de pro! Ke rule el flow por otros lares, you, you, you....

    Respondre
  • #21 Guillem
    (01/07/17 20:08)

    Per aquesta regla de tres, Cultura també hauria de prohibir els caramels perquè fomenten la obesitat infantil, i n'acaben de comprar un de 2 metros per 15.000€... es que te nassos la cosa! Quin intervencionisme tant exagerat i innecessari!!!

    Respondre
  • #20 David
    (01/07/17 20:07)

    Despren un sert tufillo facha

    Respondre
  • #19 Felix
    (01/07/17 19:17)

    Joder amb els i les reprimides i repressores. Quedeu-vos a casa mirant la tele i deixeu que la gent visqui amb un cert grau de llibertat. Quin fàstic de gent. La seva miserabilitat l'han d'intentar fer extensiva a tothom. Com els de la bpa. Fins que no aconsegueixin que tots ens sentim tan desgraciats com ells no pararan. Aquí el mateix la gent de vida buida a fer que la resta siguin iguals.

    Respondre
  • #18 Torquemada
    (01/07/17 17:36)

    Disculpa VelociRAPtor si ofenc, jo no soc consumidor, i soc conscient que no tots els que escolten rap, makina o musica underground del moment fumen o son consumidors de toxics. Pero no siguem hipocrites i reconeixem que mes de un fuma cannabis dins les carpes i ningu diu res, que ho he vist...

    Respondre
  • #17 L'espasa de Damocles.
    (01/07/17 17:21)

    On es promociona l'alcohol és a la Festa Major de Sant Julià. Millor que no passi, però, el dia que hi hagi un problema greu de caràcter etílic, tot seran lamentacions i dir: "jo ja m'ho temia", "era inevitable", "Havia de passar"...

    Respondre
Veure’n més
26
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts