Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Reportatge

Una obsessió molt dolça

Diu Laurence Jenkell que de nena menjar caramels li estava absolutament vedat, només ho podia fer en moments robats i d’amagat. D’aquí va néixer una obsessió pels dolços i, de l’obsessió, l’escultura. Els seus ‘Bonbons’ ocupen avui Vivand i Art al Roc.
Setze escultures de la sèrie Bonbons Drapeau s’enfilen Carlemany amunt en una ruta que dirigeix fins a la part alta escaldenca i desemboca als peus d’Art al Roc, la sala d’exposicions del Govern, on el visitant es troba amb el caramel embolicat amb la bandera andorrana: és una peça feta exprés per a la mostra i que es quedarà aquí perquè ha estat adquirida –15.000 euros–, tot i que l’emplaçament definitiu possiblement sigui un altre, més concorregut, va reconèixer la ministra de Cultura, Olga Gelabert.
De moment, però, i fins que la mostra acabi –s’acomiadarà l’11 de setembre, un dilluns–, servirà
  • #19 indignat
    (22/06/17 18:41)

    Mentres els Comus es gasten els diners en ximpleries, sense sentit....el Govern redueix els ajuts a l'habitatge en un 27%....qui pot explicar aixó?

    Respondre
  • #18 terapia
    (21/06/17 23:35)

    Doncs que es pagui una terapia de la seva butxaca per les carences de l' infancia, i no ens prengui el pel. I el Comù que posi seny, que no en tenen ni idea d' Art

    Respondre
  • #17 ciutadana
    (21/06/17 23:32)

    Coincideixo amb la majoria de comentaris. Axó es una ximpleria , no art. Que pagui els 15.000€ el "peça" que ha contractat axó! Vergonyós que el Comù d'e-e, llenci així els diners pùblics. Ni lands arts ni mes animalades per l'estil, ni ossets ni caramels. Sou estupids o us penseu que en som els ciutadans?

    Respondre
  • #16 LLepes
    (21/06/17 19:29)

    Quan la Sra.Ministra fins i tot diu que els caramels son o poden significar l'identitat d'un poble,"Será el d'un poble de LLEPES"no sé si posar-me a riure o plorar de pena.

    Respondre
  • #15 pasamonte
    (21/06/17 18:53)

    Aquesta bajanada pot ser sigui made in aquell consol menor que va perpetrar la dels osets ... a veure davant de la crisi si la gent s'anima una mica. En ha pres per tontos?

    Respondre
  • #14 estevet
    (21/06/17 17:30)

    Doncs els 15.000€ són pel caramelet amb la nostra bandera, ja que la resta fa part d'una mostra itinerant. Abans, es deia que el més tonto feia clauers; are es pot dir que el meu tonto compra caramels...

    Respondre
  • #13 'Bonbons' de 15.000 eurets....
    (21/06/17 16:42)

    No recordo ara en què Galeria d'art va ser, una dona de neteja va escombrar una llauna de cocacola tirada per terra que va resultar ser una obra d'art ...

    Respondre
  • #12 Irònic
    (21/06/17 15:02)

    Al Museu del Prado em vaig acostar a una paret totalment blanca i va xiular, vaig mirar al de seguretat i em va dir que la paret era una "obra d'art" ..... des de llavors em vaig adonar que sóc un estúpid no entenc absolutament res de l'art .....

    Respondre
  • #11 Preu de no mercat
    (21/06/17 15:00)

    Quin "caché" tenia aquest artista abans de fer els caramels i quin "caché" en té ara?? De cop, per un caramel que no s'ho val li han pagat 15.000 euros. Hauria de donar les gràcies per poder per exposició de franc i de pàs regalar una obra, no cobrar-la preu d'or

    Respondre
  • #10 Sense comentaris....
    (21/06/17 14:15)

    Però, quina mena de societat hem creat? Podem garantir que hi ha i hi haurà pressupost per a "art" i no podem garantir la jubilació i les pensions dels ciutadans?

    Respondre
Veure’n més
19
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts