Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Cap problema, sempre pot servir de regal protocolari, amb una peana de roure d'una borda del madriu i un estripagecs d'un artista estranger patrocinat pel Ministeri. Igualment ho pagarem nos.
Respondre
Però si aquesta Sra. ha deixat destruir i malmetre gran part del patrimoni andorrà i ara sembla preocupar-si per una pedra que no sap si és autèntica. Més aviat vergonyós.
Respondre
És una broma, no?
Respondre
Avui es el dia 1 d'Abril.els Sants Innocents a França.
Respondre