La Temporada MoraBanc alça el teló per segon cop en la 23a edició, amb l’espectacle Rock the Ballet, de la companyia Bad Boys of Dance, que es podrà veure aquest vespre, a les vuit, al Centre de Congressos de la capital. Creat i dirigit per Rasta Thomas, Rock the Ballet és un muntatge de dansa amb els temes de rock que han marcat època al segle XX i que segueixen sent de rigorosa actualitat, interpretats per un dels grups de ballet més prestigiosos dels Estats Units. Amb la coreografia d’Adrienne Caterna, aquest espectacle fa gira per tot el món i