Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Equipaments

Carmen Thyssen diu que el seu serà un “museu de referència” al món

La baronessa insisteix en l’aposta per la tecnologia d’avantguarda per a l’equipament escaldenc
“N’estic molt orgullosa, ara que he vist com està, i li comentava al cap de Govern que aquest serà un referent, un museu model, amb tecnologia moderna.” Carmen Cervera iniciava així la conversa amb la premsa després que ella, Toni Martí, i plana major del Museu Carmen Thyssen Andorra visitessin les obres de l’equipament escaldenc. Pràcticament enllestides, els va explicar el director, Guillermo Cervera, apenes a falta d’últimes comprovacions en el sistema de cli­matització i de l’arribada dels quadres: l’emplaçament on se situarà cadascuna de les vint-i-sis obres està ja assenyalat amb una fotocòpia.
“Aquest museu tindrà ressò al món sencer”,
  • #13 Julia
    (27/01/17 21:43)

    No puc entendre aquesta venda barata dels País als espanyols, i menys per part del fill d'una gran persona a Escaldes. Vergonya com escaldenca i andorrana.

    Respondre
  • #12 ErikElBelga
    (27/01/17 16:12)

    jo parlaria millor de sala d'exposicions no? que son 25-30 quadres?quant de temps pot estar a dins un simple aficionat a la pintura que som la majoria? 20 minuts? cal tant rebombori?

    Respondre
  • #11 Museu de referència...?
    (27/01/17 15:45)

    La marca Andorra és el low cost i pretenem projectar una imatge de museu de referència ...? Crec que ens hem begut l'enteniment.

    Respondre
  • #10 Meritxell
    (27/01/17 14:10)

    L'art de la diplomàcia o no voler veure la realitat. Algunes de les referències mundials són : Le Musée Du Louvre, The Museum Of Modern Art, Museo Guggenheim, Museu Estatal de l'Ermitage.... A Andorra hi ha algú que va dir : " la plaça Rebés d'Andorra la Vella està al nivell de La Place Vendôme a Paris ". De fet el Cirque du Soleil, en aquestes alçades ja no cal que vingui. Ja fa molts anys que el tenim en aquest país el CIRC.

    Respondre
  • #9 Lancome
    (27/01/17 13:11)

    La compravenda d'art és un negoci amb molt secretisme i poca regulació, una destinació que atrau persones que tracten d'evitar el pagament d'impostos o fins i tot rentar diners, de manera "legal", per descomptat ... En quant al "museu de referència", sense comentaris, quatre quadres mal penjats no fan d'un país una destinació del comerç de l'art.

    Respondre
  • #8 josep
    (27/01/17 12:47)

    Molt bona iniciativa, jo hi aniré, bona aposta pel país i bon projecte per començar a treballar el turisme de més classe amb propostes com aquesta

    Respondre
  • #7 Tita i el seu seguici d'andorrans.
    (27/01/17 11:37)

    Aquest acord amb la Thyssen posa de manifest la desesperació de la Oligarquia d'Andorra, ja falta poc per l'annexió d'Andorra a Espanya, ja tenim la faràndula, el periodisme del cor, el famoseig, la xafarderia i la premsa rosa amb l'arribada de la musa del polígon, Tita Cervera.

    Respondre
  • #6 Moni
    (27/01/17 11:35)

    Que es prepari el Louvre o el Mona que ja poden tancar....jajaja patètic

    Respondre
  • #5 envejosos
    (27/01/17 11:17)

    uiiiiiii quanta enveja suelta per aquíiiiiiiiiii

    Respondre
  • #4 Péter plus haut que son cul
    (27/01/17 10:57)

    Sembla una rua de carnaval grotesca. Dir-li museu a un espai de 500 metres quadrats que molt podria ser una sala d'exposicions. Una visita institucional amb el cap de Govern la baronesa vestida de Cruela Devil i tots els damates del pais tremolant. Grotesc!!!!

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts