Fins fa no gaire, els murals de la cartoixa Aula Dei de Saragossa, pintats per Francisco de Goya, han estat part recòndita i poc coneguda de la seva producció. La raó: que el monestir va ser habitat per monjos de clausura i l’accés no va ser, per tant, gaire lliure. Per començar, les dones no hi podien entrar excepte amb butlla papal. L’ambaixada d’Espanya vol donar a conèixer aquests treballs amb una exposició (del 20 d’octubre al 20 de novembre) que inclourà reproduccions dels grans murals pintats als secco (oli sobre el mur) i una col·lecció d’estudis preparatoris realitzats pel