x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
animals

Trobada amb un gall fer

Sorpresa a la neu

Un gall fer comú s'encara a un esquiador de fons a l'estació de Sant Joan de l'Erm

Actualitzada 15/01/2021 a les 19:17
Un esquiador de fons que es trobava en una l'estació d'esquí va rebre una inesperada visita. Un gall fer va aparèixer d'entre els arbres i, en veure l'esquiador, que es va llançar a la neu, l'animal va apropar-se fent diversos sorolls. El gall fer s'apropa tant que inclús la càmera el capta en gairebé un primer pla. L'ocell finalment torna a retrocedir i l'esquiador s'aixeca i aconsegueix marxar del lloc amb només un petit ensurt.
Etiquetes
  • #25 Sebastià
    (19/01/21 19:14)

    A Sant Joan de L'Erm no hi havie cap gall fer. Son imatges que venen de Chequia del par nacional de Sumava i que han estat divulgades per tot arreu

    Respondre
  • #24 Humà fer
    (19/01/21 12:52)

    Fer va dir..
    La muntanya es casa dels galls de bosc pero no dels humans? No tenim dret els humans a vagar per la muntanya. L'esquiador no fa res malament, no fa falta buscar polèmica on no n'hi ha es un video on es pot apreciar un gall de bosc que son rars de deixar-se veure i ja esta.

    Respondre
  • #23 Gall de bosc
    (19/01/21 09:23)

    A Andorra no es diu gall fer es diu Gall de bosc

    Respondre
  • #22 Joan
    (17/01/21 22:31)

    Titular enganyos, el gall no s'encare al veritable intrús, mes aviat sembla anar amb intenció de donar auxili...

    Respondre
  • #21 Joan
    (17/01/21 22:29)

    Titular enganyos, el gall no s'encara, mes aviat sembla anar amb intenció de donar auxili al veritable intrús...

    Respondre
  • #20 Sensacionalisme
    (17/01/21 22:09)

    Si no teniu noticies o tota l'informació per fer-ne de reals, val més que no us les inventeu, que us agrada molt això per vendre diaris...

    Respondre
  • #19 Toni Prio
    (17/01/21 12:51)

  • #18 Jordi
    (17/01/21 11:48)

    Sant Joan de l'Erm.....

    Una mica lluny fe lrs Dolomites... https://m.facebook.com/groups/271764596196849/permalink/5229791513727441/

    Respondre
  • #17 Fer
    (17/01/21 10:31)

    El que va rebre la inesperada visita d'un esquiadoret, va ser el gall fer que era a a casa seva i no a l'inrevès!!! 

    Respondre
  • #16 Cristina
    (17/01/21 10:05)

    Precios. Sigui d'on sigui.

    Respondre
Veure’n més
25
Relacionades
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts