Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
x
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El president francès demana més respecte a un jove que s'ha referit a ell com "Manu".
Actualitzada 22/06/2018 a les 13:47
El president francès, Emmanuel Macron, renya a un adolescent que es dirigeix a ell amb el seu nom en un acte oficial. "M'has de dir senyor president", diu Macron al jove, a la vegada que li recorda la importància de saber comportar-se.
#1La bona Educació (22/06/18 20:30)
Bravo pel Senyor President! tan de bó en prenguem nota! La bona educació - el respecte- ens serveix per la bona convivència. prou de vulgaritat!
Bravo pel Senyor President! tan de bó en prenguem nota! La bona educació - el respecte- ens serveix per la bona convivència. prou de vulgaritat!
Respondre