La polèmica sorgeix sobretot arran de la similitud de les imatges a les viscudes en nombroses ocasions als Estats Units durant les protestes racials.
Actualitzada 10/04/2017 a les 11:17
"Ofensiu" i "insensible". Aquests són uns dels adjectius amb què s'ha titllat l'anunci de Pepsi protagonitzat per la model Kendall Jenner. En ell es veu com Jenner abandona una sessió de fotos per sumar-se a una manifestació al carrer i aconsegueix reprimir l'acció policial oferint una llauna de refresc a un policia. La polèmica sorgeix sobretot arran de la similitud de les imatges a les viscudes en nombroses ocasions als Estats Units durant les protestes racials. Les crítiques han provocat la retirada de l'anunci per part de la companyia, que ha assenyalat que "volia projectar un missatge global d'unitat, pau i enteniment. Clarament no hem complert amb els nostres objectius i demanem disculpes".
Quina credibilitat pot tenir aquesta empresa? missatge global d'unitat? És un rentat d'imatge, ja que aquesta beguda no pot mai simbolitzar la pau.Aquest anunci causa vergonya aliena quan tots sabem que els seus productes contribueixen de manera important al desenvolupament de greus problemes de salut, incloent obesitat, diabetis, ictus i problemes dentals, a més dels produïts per l'aspartam, per la qual cosa s'estan produint campanyes per eliminar aquests productes d'escoles i instituts.
Respondre