Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
El president de Colòmbia, Juan Manuel Santos, ha fet una crida als prop de 17.000 colombians amb dret de vot que viuen a Andorra, Catalunya i Aragó perquè participin diumenge en el referèndum sobre el procés de pau. A través del següent vídeo institucional, ha assenyalat que els residents colombians d'aquí, que podran votar al consolat de Barcelona, ho podran fer "amb ple coneixement i plena consciència".