Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
La capital d'Islàndia, Reykjavík, va apagar completament l'enllumenat del carrer dimecres passat per facilitar l'observació de l'aurora boreal que il·luminava el cel nocturn. El govern local va preveure d'apagar els llums entre les 10 i les 11 de la nit, tot i que finalment va allargar la mesura fins a la mitjanit. A més, es va demanar als habitants que apaguessin els llums de casa i als conductors que extremessin les precaucions a la carretera. L'operació va resultar exitosa i tant els islandesos com els turistes van omplir la xarxa d'imatges espectaculars del fenomen.