El Butlletí Oficial del Principat d’Andorra va publicar divendres un número extra per oficilitzar el nomenament de Xavier Sopena com a nou fiscal general en sustitució de l’actual Alfons Alberca.
L’ecosistema emprenedor creix a Andorra la Vella. Només l’any passat es van establir a la parròquia 105 empreses de sectors com la programació, el màrqueting i la publicitat.
La disciplina de caiac cros en la darrera jornada del Campionat del Món de Londres va tancar l’activitat a Lee Valley i al circuit del White Water Center
Movistar Plus+ estrenarà “properament” ‘La pareja de al lado’, un thriller britànic d’alt contingut eròtic protagonitzat per Sam Heughan (‘Outlander’).
‘General Manager’ de Goldstar FC Santa Coloma. Resideix fa una dècada al país. Llicenciada en Dret i Màrqueting. Es defineix com “poliglota, optimista i apassionada”, i no s’imaginava que treballaria en el món del futbol.
Qui té boca s’equivoca, diuen. Errar és humà. Sí. potser sí, però alguns errors tenen conseqüències irreversibles i fatals. Cal que ens equivoquem tant? Podríem fer-ho millor?