Un dels principals projectes en matèria de sostenibilitat d’Unió Laurediana + Demòcrates+Acció+independents és implementar una xarxa de calor als edificis públics provinent de la massa forestal dels boscos de la parròquia
Desperta Laurèdia no descarta la residència universitària a l’hotel Pol, però insisteix que l’edifici ha de donar resposta a múltiples necessitats de Sant Julià de Lòria
La número 2 de Per Sant Julià, Carolina Caubet, va animar ahir la població a manifestar-se per la construcció del vial per tal que els ciutadans deixin de “menjar-se tots els fums cada dia”
La número 5 de la candidatura de Demòcrates i independents de Canillo, Coia Torres, va anunciar que aposten per ampliar i reajustar les freqüències d’autobús que passen per la parròquia
El servei de Mobilitat va informar ahir a les 19.30 hores amb un tuit de la fase groga a la CG-2 al port d’Envalira i a la CG-3 la carretera que dona accés a Arcalís
Cande Moreno no va poder completar la primera cursa de la temporada, el supergegant de la Copa del Món de St. Moritz, en una cita marcada per condicions complicades
Bernat Lomero va finalitzar en 40è lloc global a les sèries dels 50 metres papallona de l’Europeu de natació en piscina curta que s’està fent a Otopeni (Romania)
Netflix escalfa motors per a l’estrena de ‘Griselda’, el 25 de gener. Sofía Vergara es posa en la pell de la traficant Griselda Blanco en aquesta producció de sis episodis.
Directora de l’Esbart Sant Romà fa quasi 35 anys. Té 57 anys i dos fills. Grau en Turisme, és directora de lleure i porta 25 anys a Joventut d’Encamp. Ha fet dansa des de jove, clàssica, contemporània i dansaire.
Andorra wifi compleix deu anys com a eina pionera per facilitar la connexió als turistes. La xarxa, desplegada per Andorra Telecom dins el projecte Smart Country, es va habilitar inicialment a l’eix Meritxell-Carlemany.