Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

UL creu que s'ha “confirmat” que Naturlandia “és un bon projecte”

Joan Albert Farré celebra que el comú es proposi que l’ecoparc “no tan sols sigui autosuficient, sinó que tingui capacitat de tornar deute”
El cònsol major de Sant Julià, Josep Vila, va presentar dimecres davant de les més de 300 persones que van assistir a la reunió de poble un ambiciós pla de rescat que ha de permetre que els comptes de Naturlandia presentin beneficis ja l’any que ve i que el deute de Camprabassa passi dels 9,1 milions actuals als 6,5 el 2019. Un objectiu que a parer de la minoria d’Unió Laurediana “confirma” que Naturlandia “és un bon projecte per a la parròquia i per al país”. El conseller d’UL Joan Albert Farré va afirmar en declaracions al Diari que “si
  • #21 Caña al mono 2
    (09/10/16 18:57)

    Amb aquest sr. UL té un greu problema. Si continuen així haviat desapareixerà.

    Respondre
  • #20 "¿Por qué no te callas?"
    (07/10/16 20:14)

    El Sr. Vila és prou sensat per entendre que necessita un Sant Julià pacificat, por no dir un Sant Julià reconciliat. Sí que és veritat que exagera i se la juga predicant un optimisme i entusiasme ensucrat i enganxós, com les cançonetes Disney. Malauradament, aquesta voluntat de girar pàgina, de ser obertament passiu en el tema d'anar a la batllia, s'ha interpretat com feblesa per part dels UL/pintats. “ ¿Por qué no te callas?”, Farré.

    Respondre
  • #19 gran home
    (07/10/16 18:25)

    Gran home el sr. Farré, per on passa deixa rastre, Llei de La CASS, Mútua, Consell d´adminsitració de Naturlandia, Mútua....Jo el posaria cap de Govern.

    Respondre
  • #18 Lauredià
    (07/10/16 17:20)

    Caram Sr. Farré, si tan bo es el projecte, perque us volieu vendre part dels terrenys per a fer apartaments i hotels? No serà que el problema era la direcció incompetent dels comuns d'UL? Algú a la reunió de poble va dir que el presentava el Sr. Vila era somniar, doncs sí, millor somniar que tornar a viure 12 anys de pesadilla UL.

    Respondre
  • #17 Nobel
    (07/10/16 17:17)

    Vaya crack el Farré aquest....de casa bona deu ser!!!!

    Respondre
  • #16 Confirmat !
    (07/10/16 17:09)

    No ho heu entès ..... Naturlàndia "és un bon projecte" per a alguns, com a treballadors, directius, especuladors, polítics, amics, coneguts i tots els que estan vivint del parc.

    Respondre
  • #15 el problema era la gestió
    (07/10/16 15:36)

    La mala sort que hem tingut d'entre d'altres coses a Sant Julia, es que vostès els de UL son molt mal gestors, dolentíssims, en canvi els que han entrat ara, semblen bons gestors, mes transparents, assenyats i coherents, i que no actuen amb prepotència com ho fan vostès. A vegades sigui quin sigui el negoci, acaba sent un negoci dolent, però potser canviant de propietari potser acaba sent un bon negoci. Ho tenien tot a favor i ho han acabat esgarrant, per la seva excessiva supèrbia

    Respondre
  • #14 L.O.
    (07/10/16 14:38)

    Voldria fer una pregunta, si us plau. Es veritat que la Mutua Electrica de Sant Julia, quan el Pintat era Consul, va invertir 450.000 € a Naturlandia ? Si es així, perquè no se'n parla?, perquè tan silenci ? i si no es veritat ....retiro la pregunta.

    Respondre
  • #13 Qüestió de c.
    (07/10/16 13:38)

    No pot ser "un bon projecte" quan, en contra de la sensibilitat contemporània, sensibilitat que cada dia aplega més i més persones arreu del món, es va decidir tossudament crear un parc d'animals al Pla de Conangle.

    Respondre
  • #12 Realiste
    (07/10/16 12:52)

    Pujant impostos tot es mes fácil. Foten directius, empleats , que no foten res, nomes anar d´un costat a l´altre, aixo no. Que podem esperar d´una persona que fa anys que esta al capdevant d´ aquesta empresa ruinosa i no tenim nasos acomiadarla. Tan RUCS som els ANDORRANS que sempre tenim que anar a buscar gent de fora? Ni Pintat, Ni Vila ni Farre ni al pare sant, l´unic que pot fer funcionar aixo es un parel de coll...... i deixar.nos de emplear gent a canvi de vots, com sempre. Anem pagant que es mes facil

    Respondre
Veure’n més
21
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts