Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Noves teconlogies

Els youtubers s'instal·len a Andorra

Vuit dels més seguits s’han traslladat al Principat els últims mesos i les raons, segons ells, tenen a veure amb la connexió a internet i els impostos
Fa poc més d’un any que el Diari va anunciar l’arribada al país de dos dels youtubers espanyols amb més seguidors. Eren Vegetta777 i TheWillyrex i, entre els dos, sumaven més de 35 milions de seguidors. Des d’aleshores el Principat ha rebut una allau d’aquests joves que han escollit el país per instal·lar-s’hi i ja en són com a mínim sis més. Els seguidors de tots ells sumen gairebé 60 milions de followers, 1,25 vegades la població d’Espanya. Les raons de la seva arribada són tan diversos com òbvies: una connexió a internet al nivell dels països més avançats, l’amistat
  • #11 peret dels bous
    (20/04/17 08:56)

    llàstima que no vinguin escriptors, pintors reconeguts, investigadors, premis Nobel, etc etc

    Respondre
  • #10 Estan apanyats
    (19/04/17 19:32)

    Doncs si han pujat pels 100Mb de la fibra ja poden tancar el xiringuito,entre les vegades que no arribes ni al 10% del contractat i les que es penja que Deu els agafi confessats. I quan vegin els límits de descarrega i les tarifes igual no els compensa ni l´estalvi fiscal.

    Respondre
  • #9 Chacal
    (19/04/17 18:18)

    El "Youtuber" més perillós, és Andorrà i molt aviat començarà a penjar vídeos a la Red....

    Respondre
  • #8 Josep
    (19/04/17 18:01)

    8 dels youtubers més famosos espanyols, cal precisar. No ens estem internacionalitzant sinó espanyolitzant.

    Respondre
  • #7 Deu
    (19/04/17 15:28)

    Si estos salen en la prensa. Mal vamos. Muy mal. A Andorra vienen los "Youtubers". Mejor sería que viniese Youtube y estos se quedaran donde estaban. El sentido común aniquilado y por los suelos. La higiene mental ya ni se tiene

    Respondre
  • #6 esteve
    (19/04/17 15:01)

    Noticia bona ? Jo diria noticia completament irrellevant. Que gastaran aqui ? 8 persones ? ui quin canvi per l'economia !!! Escale, Leclerc,i Pyrenees prepareu-vos que tindreu vuit nous clients !!! Estem salvats

    Respondre
  • #5 Mai positiu Sempre negatiu
    (19/04/17 12:20)

    No podeu veure una bona notícia pel seu bon costat. Sempre teniu alguna cosa negativa que dir els que comenteu en aquest diari. Segur que no visqeu amargats? Una notícia que es bona per les raons que siguín pero s'han instalat al país i punt, gastaran diners aquí i no al seu país d'origen. Més punts per Andorra i tenir una millor publicitat en algúns aspectes que bona falta l'hi fa. VISCA ANDORRA

    Respondre
  • #4 Brunus
    (19/04/17 11:34)

    Carles va dir..
    No podria estar més d'acord amb la frase d'Albert.Però el motiu que els porta aquí no és poder créixer, no ens equivoquem.És el motiu fiscal, el principal, i després està la regularització de l'espai virtual, que per desgràcia el govern Andorra encara no el te del tot enllestit com la resta de països veïns.Axis utilitzant aquests buits legals tenen més rang de maniobra.Com sempre els nostres polítics i legisladors van darrere dels fets, seguin la vella costum, de AQUÍ MAI PASSA RES.

    Respondre
  • #3 Carles
    (19/04/17 10:56)

    És el reflex de la nostra societat, el que un adolescent "de a peu" aconsegueixi tenir milions de seguidors, sense necessitat de negociar amb directors de cadenes, sense necessitat d'inversions milionàries, superant a escriptors, intel·lectuals, actors i cantants, és una cosa que mai havia passat, perquè mai s'havia premiat l'estupidesa. "Hi ha dues coses infinites: l'Univers i l'estupidesa humana. I de l'Univers no estic segur". Albert Einstein

    Respondre
  • #2 sara
    (19/04/17 10:27)

    Quina gran noticia !!! Tots els problemes del pais resolts !!!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts