Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
infraestructures

Torres confia a tenir heliport malgrat les queixes veïnals

Considera que és un projecte important i que ha d’anar “a un lloc o un altre”
Jordi Torres va insistir ahir que si com fins ara “tots els informes són favorables, la nostra posició és la mateixa: donarem suport al projecte”. El cònsol encampadà considera que les queixes d’un grup de veïns d’Escaldes-Engordany que s’han mostrat contraris a la instal·lació per les molèsties que els pot ocasionar aquesta vegada no frenaran la infraestructura. “Entenem que serà un projecte important per al nostre país, que en un lloc o un altre s’haurà d’ubicar, i ja que se n’ha trobat un de favorable i que més o menys satisfeia a tothom seria bo que pogués continuar”.
En aquest sentit,
  • #13 Carallot
    (18/04/17 23:38)

    Seguint amb Google Maps la trajectòria probable d'un aligòtero direcció al galliner d'aterratge, hom podrà comprovar com la Cabeca en la seva major part queda protegida del sarramball per la geomorfologia glacial del bony rocós de la Bartra.  Únicament quedaria afecta pel soroll la part baixa de l'accés al túnel.  És a dir, la zona amb vocació industrial (Bomar, gasolineres, planta de formigó-quitrà, i FEDA), on poca transcendència tenen les molèsties acústiques.  En conseqüència, la part mitja-alta de La Cabeca es valoritzaria per aquells que no volen pagar impostos als seus països d'origen.

    Respondre
  • #12 cortalet
    (18/04/17 21:12)

    revaloritzacio dels terrenys de cabeca per la proximitat de un heliport?????? ara entenc perque els terrenys col.lindants dels aeroports estan buits.... perque son massa cars, mira tu que be cada dia s'apren algo de nou!!!

    Respondre
  • #11 Gran jugada
    (18/04/17 20:23)

    Una oportunitat: un heliport que no vol ningú al costat de casa, un únic nom i cognom (Jordi Torres)^2 per a dos protagonistes imprescindibles en l'afaire (Cònsol i Ministre d'Ordenament Territorial), que hàbilment s'han adonat de que podien fer màrketing parroquialista del millor.  La lectura és evident:  posem l'heliport a la nostra parròquia, cobrarem els impostos de radicació, generarem activitat econòmica als voltants, i revaloritzem els terrenys de la Cabeca posant-los-hi l'heliport just a la cantonada, tot això quedant les zones habitades d'Encamp a raser del sarramball.  Tots els riscos i perjudicis per sobrevol per als ruquets de Les Escaldes i Andorra la Vella, que no poden oposar-se al projecte perquè el fem a la nostra parròquia.  Jajajaja, que llestos que som!!!  Els tenim quadrats, com el nom.  Jajajajaja....

    Respondre
  • #10 Josep
    (18/04/17 19:07)

    El senyor Torres ens pot garantir la seguretat de l'heliport per als que hi passarem a prop? Doncs que es guardi el projecte a casa seva.

    Respondre
  • #9 Jordi
    (18/04/17 14:34)

    Sr. Torres ja es sabut que no voleu que el poble s'expressi, perquè no fem un referendum si heliport si o no i després un altre per l'ubicació. Si al centre del país o a prop d'una frontera. Aquests que busquen signatures son uns ilusos, segons les vostres paraules això ja està fet i només fareu un explicació per que callin... Així també ho vareu fer al Patapou.

    Respondre
  • #8 El Cresper
    (18/04/17 12:57)

    No cal trencar-se més el cap,amb tots aquests comuns de DA,que desgraciadament tenim,ja es poden fer protestes,comentaris etc.etc.están tots adroctrinats pel gran guru,son exactament com una secta.Pel pais destructiva.

    Respondre
  • #7 Laura
    (18/04/17 11:53)

    Realment els nostres polítics s'han begut l'enteniment. Sr Torres no pot pretendre que els ciutadans estem d'acord,en un projecte  tant poc transparent i sence informacions Sius plau ocupis del Comú que prouta feina te

    Respondre
  • #6 Sonia
    (18/04/17 11:00)

    Es una pena que no es valori res mes que la foto al diari. No es el millor lloc, això ho veu un ruc! L'heliport ha d' anar allunyat del nuncli urbà que tampoc serà tant lluny, que tenim un país molt petit...qualsevol distancia es curta i hi ha llocs que tenen menys risc que tots els que s han escollit fins ara. I si pensem una mica amb el cap?

    Respondre
  • #5 lluis
    (18/04/17 10:33)

    Als cortals d´Encamp estaría perfecte el millor emplaçament seria a la zona de l´eglesia

    Respondre
  • #4 Josep
    (18/04/17 10:25)

    Això és el que penso. Si és tan necessari que els nostres polítics disposin d'un heliport per a fer tueisme parlamentari que el senyor Torres se'l posi al costat de casa seva.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts