Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
telecomunicacions

Andorra Telecom oferirà línies de mòbil espanyoles l'any vinent

El projecte passa perquè els clients podrien tenir un número de MásMóvil, amb tarifa similar a la que tenen al país veí, i tot es facturaria al Principat
Andorra Telecom ha endegat un projecte per oferir als clients nacionals la possibilitat de contractar un número de telèfon espa­nyol que s’inclouria en la mateixa factura andorrana. La iniciativa és possible perquè Andorra Telecom posseeix el 2,7% del capital del grup MásMóvil, que inclou Yoigo i Pepephone. L’acord que s’està negociant comportarà que a partir de l’any vinent els clients d’Andorra Telecom puguin tenir un número de telèfon de MásMóvil amb unes tarifes molt similars a les que l’empresa espanyola aplica als seus abonats al país veí.
L’acord té dos condicionants. El primer, segons explica el director general d’Andorra Telecom, Jordi
  • #23 Españofobia!!!
    (21/04/17 23:05)

    Cansat dels Trolls que participen al diari, 75000 hab mes o menys al pais, on marxaran 70.000 dels habitants que marxin durant el 2017 d Andorra ???? A ESPAÑA !!! CAP AL SUD, sou tant espavilats que inclus si marxeu al altre punta del mon, l avio l agafeu a BCN, a Toulouse la majoria no sabeu ni que existeix un aeroport !!! No es questio de españolitzar, ni totes les rucades que s escribiu, es questió de mira els numeros de l STA, que la gent utlitza lel Roming majoritariament a España,  sigui per anar de vacances al altre punta del mon, a la platja o sigui per anar a Portugal,...per cert porto 4 anys anat de vacances a França, 15 minuts tardo a SFR per fer me una traja de mobil frances amb 20 euros problema resolt, estudiants deixeu de escriure al diari i estudieu !!!! 

    Respondre
  • #22 Julio
    (19/04/17 04:17)

    Si algú vol nº espanyol que compri una tarja de prepagament a La Seu

    Respondre
  • #21 Rosa
    (18/04/17 23:35)

    La cruel veritat és que 4 s'estan venent el país a espanya a canvi d'una cadira. Encara no s'han adonat de que acabaran com un kleenex? Hem pàgat 30 milions d'euros a una empresa espanyola, per ara fer de comercials seus. Per cert arruïnada i a punt de fallida.

    Respondre
  • #20 Passaport español
    (18/04/17 19:11)

    Ara per acabar toca passaport español pels andorrans

    Respondre
  • #19 Joan
    (18/04/17 17:45)

    Barrufet va dir..
    No em cau la baba ni molt menys, però es veu clarament que és una questió de volum de negoci.Però tampoc poso el genoll a terra com vosté quan sento la paraula França, sr Barrufet, GDR o qualsevol altre nick que vulgui utilitzar.

    Respondre
  • #18 Barrufet
    (18/04/17 14:29)

    Joan va dir..
    Perdoneu ! Us agrada tant tenir Espanya menjant-se Andorra ? Sembla que us cau la bava quan sentiu la paraula d'Espanya com molts ! 

    Respondre
  • #17 Barrufet C
    (18/04/17 14:27)

    Vist tots els comentaris, em sembla que globalment tothom està fins els collons de la situació actual ! I jo també. Tinc els collons plens de la ridiculesa de les actituds que pren aquest país ! Hem arribat a un punt que fa pensar que hem perdut el coneixement així com el sentit comú ! Quasi tot el que toquem fotem la pota !! I el pitjor de tot és que sembla que ningú façi cas a l'opinió publica ! 

    Respondre
  • #16 Jorge
    (18/04/17 12:12)

    Canut va dir..
    Mira, te daré algunas: Volver a la Andorra de los 80, Santificar a los Contrabandistas, Bendecir a la antigua Banca y despedir al 90% de los funcionarios, privacitando y liberalizando todos los sectores.  ¿Que te parece?.

    Respondre
  • #15 Administrador
    (18/04/17 12:01)

  • #14 menosmovil
    (18/04/17 10:30)

    Sabeu que Masmovil és la pitjor companya de mobils que hi ha a l'estat espaniol? Una companyia que entre altres coses no dona Ip publica als seus abonats de ADSL, una companyia que capa ports i controla els teu router de tal manera que qualsevol dia et trobes que te l'han resetejat a valors de fàbrica sense dir-te res? Si sentiu poques queixes sobre aquesta gent és, senzillament, per que els clients fugen tant aviat com poden. Si, preus bons, però res més. A més, a nivell mòbil usa la xarxa propia (yoigo) amb una cobertura ridícula, i la d'Orange que és la mes pobra de totes, i no et permet mantindre cap trucada en moviment, si no es que et mous per una ciutat important.Si aquesta gent ha de ser qui porti la veu cantant a SOM, ja podem plegar.

    Respondre
Veure’n més
23
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts