Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'Cas Sant Julià'

Montserrat Gil ja no ha de dormir a la presó

L’excònsol major de Sant Julià de Lòria, Montserrat Gil, ja no dorm al centre penitenciari de la Comella, on havia d’acudir fins ara complint la pena imposada pel cas de les targetes black. Segons va poder saber el Diari el canvi de situació és efectiu des de dijous. Les fonts consultades van explicar que se li ha aplicat un canvi en l’execució de la pena i ara podrà estar a casa amb control monitorat. Quan tan sols feia un mes que complia la condemna Gil ja va demanar que se li modifiqués la semillibertat pel control monitorat, però llavors la
  • #27 ferms?
    (18/04/17 10:36)

    A veure, que significa quatre mesos ferms de presó?Que m'ho expliquin svp, per que ferms vols dir que no es poden rebaixar, ni per bona conducta, ni per padrins... La justícia fa riure, ja ho vam veure amb el judici ràpid i aquesta és la cirereta!

    Respondre
  • #26 Maria
    (17/04/17 00:28)

    Es bona tia la vaig conèixer fa anys. Pot ser l'inisperecia del govern actual. Contractacions vergonyoses Inspector d'hisenda 16.000 Director hospital Piqué14.000, assessor Enrique Torrejón, 16.500 i lo mes bo director d'informació i turisme 8.500 per les nits de Vivant. OLE I OLE la inexperiència de un govern a la deriva. Ha destrossat la banca. Bravo Sr. Martí i companyia.

    Respondre
  • #25 Olga
    (16/04/17 22:48)

    Vergonya es que "faltin/robin" diners i amb 16 anys que fa que visc al país no tinc ni DRET a votar qui vull al comú,  això sí,  haig de pagar el foc i lloc per mantindre, a qui?????....... 

    Respondre
  • #24 Una dels nostres, simplement.
    (16/04/17 20:28)

    La Sra. Gil ha format part del poder legislatiu (consellera general); Ha estat ministra (poder executiu); ha fet política amb el Sr. Martí (coalició amb DA a les comunals); va ser una opció molt personal del Sr. Albert Pintat al moment de nomenar els seus ministres. Quina Vergonya més gran que, per raons de pur corporativisme, hagi gaudit d'un tracte de favor.

    Respondre
  • #23 TROYTOLKIEN
    (16/04/17 20:19)

    Com podem encara creure en la justicià!!!!!

    Respondre
  • #22 TROYTOLKIEN
    (16/04/17 20:04)

    Al final serem tan corruptes com Espanya; i lo pitjor la justicia al mateix nivell.

    Respondre
  • #21 TROYTOLKIEN
    (16/04/17 19:52)

    Penos i trist per tots els andorrans!!!!

    Respondre
  • #20 Andorrra el Paradis de les Guineus
    (16/04/17 19:17)

    a veure senyora gil!!, cuéntanos como pasó!!!.....

    Respondre
  • #19 MARKLIN2
    (16/04/17 18:30)

    Apaga y vamonos - bon precedent no sigueu mens.

    Respondre
  • #18 safia
    (16/04/17 15:49)

    carmen sanchez va dir..
    A Ikea, a Victoria Secret, tens pocs dies per tornar la compra. Ja no hi és a temps. Sempre es pot tirar el gènere al contenidor de Càritas. Que hi posin una càmera. Serà una foto de la història d'Andorra.

    Respondre
Veure’n més
27
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts