Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
infraestructures

Els arquitectes veuen l'estació mal projectada

Consideren que “no s’ha fet bé la feina” i que hi ha hagut entrebancs que han retardat la finalització de les obres
El Col·legi d’Arquitectes creu que els condicionaments que s’han hagut de fer a la nova estació d’autobusos, com ara la instal·lació d’una tanca metàl·lica i d’altres elements de senyalització, com un semàfor per millorar la circulació, són fruit d’una “mala planificació”. La tanca, que farà 1 metre d’alçada i 120 metres de llargada, servirà per separar la zona de via pública i la dels autobusos i evitar, així, la presència de vianants per la zona de trànsit d’autobusos. De moment, però, encara no se’n sap el cost.
Des del Col·legi apunten que hi poden haver imprevistos en qualsevol obra, però del
  • #9 Malament anem ja fa temps
    (16/04/17 13:42)

    Quin despatx d'enginyeria ha fet el projecte? Es que no hi ha el departament de Govern,que ho revisa i controla? Doncs que ha pasat aqui? Les responsabilitats on son? Pais,d'endollats,amiguets i de favorets politics en definitiva una misèria tot plegat.

    Respondre
  • #8 Cáspita !
    (16/04/17 09:59)

    Construir una estació d'autobusos on no caben els autobusos és del gènere bobo ....

    Respondre
  • #7 Barrufet
    (16/04/17 08:17)

    Encore un truc fait dans les règles ! Bref ! La routine ! Qu'est ce qu'on est bon pour faire les choses dans les normes ! On a des flèches ici ! 

    Respondre
  • #6 Barrufet (versió catalana)
    (16/04/17 05:12)

    La tornarem a fer dos o tres cops ! ja estem acostumats ! Paga la padrina !

    Respondre
  • #5 CDiego
    (15/04/17 18:45)

    Anim, que amb les reformes necessàries el pressupost anirà inflant...

    Respondre
  • #4 Barrufet (versió catalana)
    (15/04/17 18:22)

    dand va dir..
    Els que han votat DA sembla que no eren massa concients del que feien ! Els resultat, el tenim aquí ! El balanç és negatiu en molts aspectes ! Han votat DA per la desil.lusió política ! El mateix que a França: Han votat Hollande no per ell sinó contra Sarkozy ! 

    Respondre
  • #3 dand
    (15/04/17 15:24)

    dels lliberals diu!!!! que es DA sinò la part resignada dels lliberals!

    Respondre
  • #2 karlitos
    (15/04/17 14:12)

    Aquests arquitectes segurament son del partit Liberal......!Els mateixos que el túnel dels dos Valires i el Jordana de ministre.

    Respondre
  • #1 Barrufet (versió catalana)
    (15/04/17 08:52)

    A Andorra SEMPRE hi han entrebancs perquè quan fem coses, molt sovint per no dir sempre, començem per la taulada. Tot va lent i fet a mitges per culpa de mala planificació, comissions que controlen comissions i encapçalen commissions per controlar les obres ! Al final, ningú sap rès i es fan les coses a corre cuites i mal fetes !

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts