Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
finances

El director de l'INAF cobra 200.000 euros anuals i pot tenir fins a 50.000 més de prima

Ramón López rep un 42% més del que percebia Cosan, que tenia una retribució de 140.400 euros
L’exdirectiu del Banc d’Espanya i de la consultora Deloitte, l’espa­nyol Ramón López Galindo, es va convertir el passat gener en el primer director no andorrà de l’Institut Nacional Andorrà de Finances (INAF). El Govern el va nomenar a proposta del consell administratiu de l’INAF per rellevar en el càrrec Maria Cosan. Liberals d’Andorra, a través d’una pregunta del conseller Ferran Costa, va inquirir a Govern respecte del sou que percep el nou responsable de l’organisme regulador del sistema financer. Govern ha explicat per escrit que Ramon López Galindo té un contracte de 198.000 euros anuals dividits en tretze pagues, però
  • #32 Jordi
    (16/04/17 13:50)

    Posats a pagar, pagueu-l'hi 400.000 €. Ja no ve d'aquí. Una forma o manera de que es facin les cose bé, és fer petar la banca. Doncs que peti tot d'una vegada i fora mitges tintes.

    Respondre
  • #31 Vergonya
    (16/04/17 08:41)

    Es mereix aquest sou ? Penso que no. No  fa cap esforç físic, no treballa dur com un treballador manual ! No s'aixeca a les 5 o 6 del mati per netejar els carrers perquè el seu cotxe no s'embruti els neumàtics ! Aquests sous elevats son una vergonya mundial ! I mentres tant, hi han nens que moren de fam ! 

    Respondre
  • #30 Actor
    (16/04/17 08:37)

    Physique de premier de la classe, d'acteur de cinéma. Qu'il est beau ! Il est riche ! Il est beaaaaaau ! Mais .......... parla el català aquest home ? Coneix Andorra així com la mentalitat del país ? O potser ens vol imposar el " Modus Operandi" espanyol ? 

    Respondre
  • #29 Relation Franco/Andorrane
    (16/04/17 04:58)

    Joan va dir..
    Vous êtes fatiguant avec votre racisme contre les Français. C´est peinible ! Je ne comprends pas cette attitude globale et puérile qui consiste systématiquement à critiquer tout ce qui est Français. Dès que l´on parle des Espagnols, systématiquement, les Français sont attaqués. Soyez un peu plus ouvert et moins stupide !

    Respondre
  • #28 Barrufet
    (16/04/17 04:23)

    Joan va dir..
    Potser, però el que estem dinant i sopant ??? Espanyols a fons !!! Ja m´agradaría que hi hagi una mica d´equilibri ! Tant racisme envers els francesos, potser és part de la massiva espanyolització d´Andorra ! Aquí veiem el resultat ! 

    Respondre
  • #27 Toni
    (15/04/17 22:36)

    Una autentica vergonya. Un desproposit d' un govern que perd el mon de vista. Als "seus" els paguen salaris desorbitants (assessors i altres amiguets). A la resta mileuristes. Respenseu aquestes barbaritats i feu marxa enrera. Amb diners publics no es poden pagar aquestes FORTUNES quan tenim gent que passa GANA.

    Respondre
  • #26 Banc d'Espanya
    (15/04/17 19:40)

  • #25 CDiego
    (15/04/17 18:40)

    Diria Homer Simpson: "Pobre hombre..."

    Respondre
  • #24 Toni
    (15/04/17 18:31)

    http://www.diariandorra.ad/noticies/opinio/2016/10/19/i_problema_fos_regulador_108035_1129.html

    Respondre
  • #23 picsou
    (15/04/17 17:38)

    Amb la sèrie negra de: Valora,Inversis, Banco de Madrid, Pujol, Fincen,Bpa, Landstreet,etc.la plaça financera andorrana està sota mínims.Necessitem bons supervisors. Poder aquest nou Director cumpleix els requisits.

    Respondre
Veure’n més
32
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts