Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
conflicte fronterer

Clam dels estanquers francesos

Un centenar de tabaquers protesten a Tarascon-sur-Ariège contra la diferència de preus que hi ha amb
el Principat
Un centenar d’estanquers francesos es van manifestar ahir a la localitat francesa de Tarascon-sur-Ariège, a uns 60 quilòmetres de la frontera amb el Principat, per protestar contra la diferència de preus de tabac entre França i Andorra i de les conseqüències col·laterals que això comporta, entre les quals el contraban. Els manifestants, alguns vinguts d’altres regions franceses, van bloquejar la carretera en direcció al Principat, i tot i que no van arribar a tallar-la completament, van provocar l’alentiment de la circulació.
Segons els comerciants del Pas de la Casa, les retencions de fins a una hora ahir al matí a la
  • #8 Joan
    (21/03/17 09:52)

    És estrany con en GDR, Virtus o Jakin no han fet comentaris d'aquesta noticia...

    Respondre
  • #7 fresdnet
    (20/03/17 19:14)

  • #6 Eliot Ness
    (20/03/17 14:21)

    Els Buralistes de tabac francesos tenen tota la raó. El Pas de la Casa és "l'estanc de tabac" del sud de França. La Douane hauria de montar controls a l'Hospitalet, Porta, Fetges i Puyvalador.

    Respondre
  • #5 Tutti
    (20/03/17 13:23)

    proposo una baixada del preu del tabac per calmar els anims! jajaja senyors, aixo es el capitalisme o s'accepta o votin partit comunista frances jajaja

    Respondre
  • #4 El patriota
    (20/03/17 12:51)

    Els traïdors, podrits i antiandorrans, estaran contents. Visca la duana patriota!!!

    Respondre
  • #3 Quina Vergonya
    (20/03/17 12:23)

    I quina culpa tenim nosaltres????? Que reclamin a casa seva! Si tenen aquests preus tan alts es per els impostos que tenen a França.que modifiquin els preus ells no nosaltres! Nosaltres no tenim res a veure! A mes a casa nostra fiquem els preus que ens doni la gana.

    Respondre
  • #2 Miquel Calsina Gordi
    (20/03/17 11:57)

    I perquè no tanquen la carretera a la frontera amb Espanya ?

    Respondre
  • #1 pepe
    (20/03/17 10:52)

    deberían protestar por el precio en su país....En Perpiñan, por ejemplo, no consumen tabaco frances sino español y no les veo protestar....

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts