Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Economia

Vila aposta per més oferta a Naturlandia per reduir comiats

El cònsol lauredià confia que la nova tirolina, l’espai Toni Bou i el ràfting ajudin a tenir 40.000 clients més i que el parc no perdi diners
El cònsol de Sant Julià de Lòria reconeix que el nou model de funcionament de Naturlandia ha comportat la supressió de llocs de treball però refusa concretar quina ha estat la xifra d’acomiadats. Josep Miquel Vila assegura que s’ha d’esperar abans de donar un número “perquè les noves inversions poden fer que no s’hagi de prescindir per raons econòmiques de personal”, alhora que puntualitza que tot i les noves activitats “sí que s’haurà de prescindir dels que no col·laborin, que no facin la feina o per altres raons”. Insisteix el mandatari lauredià, en declaracions a COPE Andorra-AD Ràdio, que s’està
  • #14 Jakin
    (17/03/17 23:51)

    Amb aquest Naturlàndia, tenim actituds de gent tossuda i curta de gambal ! Realment, acabo pensant si els que governen globalment tant a Govern com als Comuns, están bé del cap ! Potser qu´el poder fa tornar boig ! 

    Respondre
  • #13 SERRALLERIA TIROLINA
    (17/03/17 20:32)

    Qui fara la serraleria de la tirolina ?? la mateixa del tobotronc ? ai ai ai quina casualitat.

    Respondre
  • #12 El loco de la colina
    (17/03/17 18:58)

    "De perdidos al rio"....y nunca mejor dicho,lo digo por el Ráfting...Eh, Sr. Vila?

    Respondre
  • #11 Conxita.
    (17/03/17 15:06)

    Amb la seva obsessió de minimitzar i d'amagar les vergonyes d'UL, el Sr. Vila aconsegueix el resultat oposat al buscat: irritar una ciutadania que no accepta que se la vulgui enganyar descaradament.

    Respondre
  • #10 Vila End
    (17/03/17 13:09)

    Només hi ha un animal que ensopega dues vegades en la mateixa pedra, l'animal polític.

    Respondre
  • #9 Prou
    (17/03/17 11:47)

    La desesperació porta al suicidi,Srs.del Comú de Sant Julia recapaciteu,abans de fer més animalades.

    Respondre
  • #8 karlitos
    (17/03/17 09:36)

    La depuradora servirà per recuperar els cadavers ......!!!!

    Respondre
  • #7 Closed Naturlandia
    (17/03/17 09:32)

    Si us plau, tanqueu Naturlàndia abans que posi en escac a les futures pensions.

    Respondre
  • #6 pepet
    (17/03/17 09:23)

    Que s' afiliat a Ú.L? 

    Respondre
  • #5 Jordi
    (17/03/17 09:16)

    Un bon encert que UL-pintats tinguin com a treballador subcontractat al Sr. Vila. Se'n surt molt bé a l'hora de deixar en res totes les actuacions ruïnoses a Naturlandia dels Pintat, Sangrà, Gil i Torrentallé.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts