Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Consell de ministres

El Govern assegura que Andorra ha deixat la crisi econòmica enrere

El ministre de Comerç, Francesc Camp, destaca que pràcticament tots els indicadors econòmics recullen dades positives des del 2015
El ministre de Turisme i Comerç, Francesc Camp, va manifestar ahir que “globalment la crisi l’hem deixat enrere”, ja que pràcticament tots els sectors econòmics mostren dades positives. Així ho va donar a conèixer ahir en la roda de premsa posterior al consell de ministres, en què va detallar les dades d’importacions, matriculacions i nous negocis oberts el 2016, així com el nombre d’assalariats del novembre passat. “Fins ara sempre dèiem que hi havia elements de recuperació, però sí que és cert que des del 2015 i 2016 els principals sectors econòmics estan amb xifres positives”, va precisar el ministre.
De
  • #24 Fumat
    (16/02/17 23:56)

    Pero que s'han fumat allà dins? Jo tambè vull...jajajaja

    Respondre
  • #23 Porsche
    (16/02/17 21:30)

    Clar. Canvien de Porsche molt sovint !

    Respondre
  • #22 Per alguns...
    (16/02/17 19:15)

    Aprovació de lleis mordassa i honorabilitat política i d'altra banda retallades socials i sous miserables, però Andorra va bé !!! És clar ... per a alguns ...

    Respondre
  • #21 El gran Carlemany
    (16/02/17 18:49)

    Queda demostrat que alguns polítics viuen a una mena de Narnia i Disneylandia.

    Respondre
  • #20 “globalment la crisi l'hem deixat enrere”
    (16/02/17 17:50)

    "Govern" no té cap credibilitat per afirmar això ...

    Respondre
  • #19 MARKLIN2
    (16/02/17 17:40)

    Cicero la clavas- Aixo per ells es Disneylandia.

    Respondre
  • #18 Nazaret
    (16/02/17 16:45)

    ¿Debemos mas o debemos menos que ayer?¿para cuándo está previsto tener un superávit sostenible?¿que hay detras de este globo sonda?

    Respondre
  • #17 john
    (16/02/17 16:03)

    Estic d'acord amb tu Ciceró, s'han pujat tot el que no han pogut aquests anys, i la compensació de la dura espera. Ara nomes per ells.

    Respondre
  • #16 Ciceró
    (16/02/17 13:03)

    Parlen per ells, que s'han pujat els seus sous més d'un 18%

    Respondre
  • #15 Lenny
    (16/02/17 12:39)

    Tot i que la crisi econòmica disminueixi, queda una altra crisi encara pitjor, la de la manca d'ètica, aquesta serà la que portarà a Andorra al desastre absolut.

    Respondre
Veure’n més
24
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts