Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
TRIBUNALS

Fiscalia sospita que un home amaga els seus béns per no pagar la pensió

Deu a l’exdona 34.509 euros i l’investigarà per si ha mentit en dir que és insolvent
Un home de nacionalitat andorrana que es va asseure ahir a la banqueta del Tribunal de Corts acusat d’un delicte menor per no haver pagat a l’exdona la pensió de la filla des del 2011 podria acabant sent jutjat per un delicte molt més greu que li pot comportar una pena de presó de fins a tres anys. L’acusat sempre havia al·legat problemes econòmics per no fer front a la pensió de 450 euros mensuals, però de la vista que es va celebrar a la Batllia en va sorgir la sospita que els podria haver simulat per evitar que la
  • #10 Afectat
    (11/01/17 13:17)

    Justicia? No feu riure. Això ha de petar per alguna banda. Custòdia compartida JA! Els pares tenim el mateix dret que les mares. Canvieu la llei, que n'hi ha molta que se n'aprofita i finalment qui realment ho pateix és sempre el menor. Batlles, poseu-vos les piles!

    Respondre
  • #9 Separat
    (10/01/17 22:16)

    He enviat un mail aquest mati i no el veig. Que no voleu que els meus comentaris surtin publicats?????  

    Respondre
  • #8 Dani
    (10/01/17 21:59)

    No estic d'acord amb les costodias a les mares els folls mai es separan de um pare es un error molt grei,Se ha de compartir el temps per igual i les despeses tambe, volem igualtat.

    Respondre
  • #7 MARCIO COSTA
    (10/01/17 21:55)

    yo llevo mas de un año luchando por la custodia de mi hijo que vive conmigo provisionalmente y no recibo ni pensión ni ayudas sociales eso que me dieron una resolución en ballia que vivo por debajo del umbral de la pobreza.... pero que importa si los menores importan una mierda

    Respondre
  • #6 Cateto
    (10/01/17 14:43)

    Això li va passar a la meva mare,depent molt d la basura d justicia que et toqui ...aqui Andorra

    Respondre
  • #5 Feminisme descarat
    (10/01/17 13:06)

    En res no pagar la pensió alimentària ja és 'violència masclista' .... la propaganda de "gènere" com a programa de control demogràfic causa vergonya ajena.Se dóna preferència per a la interrupció dels embarassos, però no s'incentiva la conciliació de la vida familiar i laboral amb mesures de flexibilització d'horaris, jornades parcials, etc, perquè el més important és ser neo-esclaus i produir 10 hores de treball tant dones com homes .... Quina presa de pèl, per favor.

    Respondre
  • #4 Fill de pares separats
    (10/01/17 11:55)

    Els pares separats estan obligats a pagar i callar. El "feminisme menopausic" s'ha carregat la família i els valors tradicionals. Igualtat seria tot al 50%, es a dir: Una setmana amb el pare i una setmana amb la mare. La resta és engendrar fills, per després viure del cuento i la mentida. Això del feminisme, es un cuento xino comunista.

    Respondre
  • #3 xavi
    (10/01/17 10:54)

    #2 per aixo paso de tenir fills, per que no hem deixin plumat amb pensions exagerades i veure el fill de tant en tant. Aixi estic tranquil i faig un favor al mon que esta sobrepoblat.

    Respondre
  • #2 Pare separat fins els cordons
    (10/01/17 10:09)

    Venga anem a maxacar als pares separats que em de viure en la miseria per que algunes dones espabilades tinguin tot el que demanin posant d'excusa uns fills que no et deixen ni veure com si fossin propietats privades del sexe femení. Això si és sexisme.......ja està be de tanta comedia i tant feminisme aprofitat.

    Respondre
  • #1 Avorrit
    (10/01/17 08:16)

    Scherlock Holmes investiga ! Quina notícia de collons ! 

    Respondre
10
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts