L'home del temps va dir..
En el tramo de escaldes-encamp han habido varios accidentes este año. Gracias a dios sin lesiones graves para los implicados. Este tramo es un peligro (sobre todo la ultima rotonda antes de entrar en los túneles)y que veo muy bien que se actúa. Yo circulo mucho por este tramo y supongo que tu por la zona que comentas. Los dos se pueden mejorar.
si si .... lo millor per diversificar l'economía es pagar per que t'ho vinguin a explicar. per les cues... es llevar-se aviat.
RespondreDoncs amb les genialitats en marxa del Comú d'Andorra encara n'hi haurá mes. Ara que teniem dobles carrils que alleugerien el trànsit, ara els treuen perque quatre friquis facin l'esport de moda-que no per circular- no crec que es vagi en bici per anar de compres, ni a recollir als nens a l'escola ni amb neu ni pluja...
RespondreVoldria FELICITAR al expert en circulació viaria que ha decidit que els clients que baixen a comprar al Punt de trobada ara al marxa per torna a Andorra hagin de baixar fins la rotonda de la duana a donar la volta, genial l'idea !!!!! quants mes siguem mes riurem a les cues d'entrada a Sant Julià, yupi guay... !!!! Sr tecnic viari, aquell i no altres era el lloc per la ROTONDA, rotonda que faria mes d'una funció, regular el trafic al encreuament, permetre tenir servei de Bus fins la zona i sobretot regularia la velocitat a la zona ( i Un radar menys) LA ZONA on els cotxes van a altes velocitats i no a la CGN2 direcció Escaldes - Encamp, que els ultims 5 anys ni accidents, i han decidit posar un radar de tram, que sols servira per molestar i enlenti el trafic i sobretot per RECAUDAR diners sense cap altre valor viari !!!!
RespondreEl Sr Gay de Liebana te rao a 1/2, es facil qualsevol pont, cap de setmana festiu, ara amb el Mercadona qualsevol dissabte, fins i tot altres dies, dimarts, ....baixeu a la SEU, i torneu a pujar a partir de les 11h fins les 15h, l'hora que arriba la major part d'excursionistes ( turistes d'un dia) sempre trobes la cua a partir de la rotonda d'Arcavell, es a dir, a 1km de la frontera, i tot seguit fins a Sant Julia, el problema es la entrada al peis, l' interior aquest ultíms anys ha millorat molt, tenim la pell molt fina, el problema esta a l'entrada al peis, i els turistes per culpa de aixó tenen l' imatge/sensació que anar a Andorra es cua, d' uns anys enrere al peis es circula bastant be, a no ser al mati, i sols de 08h30 a 09h10 com a maxim i al migdia, els dies de pluja o mal temps tambe perque una part important que anem amb moto, aquell dia agafem el cotxe, altres coses funcionen pitjor al peis.
RespondreMarc, no sé de què parles tú. Deus ser de ben lluny.
Respondre
Marc va dir..
No durarà gaire més això de fer-se l'andorrà i negar la evidència Marc. Hi ha el que hi ha: un caos circulatori total, i no podem vendre el contrari. L'entrevistat està ben informat.
Josep no se de que parles, em sembla que fa molts anys que no vens.
RespondreJosep Maria, amb lo bé que esteu a la Cerdanya, que "caray" heu de venir a fotre a Andorra. Teniu un quatre vies fins a Berga i vint minutets per arribar al Cadí. Pistes d'esquí,natura,restaurants i un conjunt de botigues i negocis familiars que no deixen escapar la clientela descontenta. Quina raó tens vers Andorra i els seus impediments; carreteres tercer mundistes, negocis mal explotats i no regentats pels propietaris.... Sense oblidar el tema de telefonia, com d'altres i d'altres coses.... En fi, que els Andorrans tenim una ruïna de País, poc adaptat i al punt de caducar.
Respondre
cues va dir..Doncs amb les genialitats en marxa del Comú d'Andorra encara n'hi haurá mes. Ara que teniem dobles carrils que alleugerien el trànsit, ara els treuen perque quatre friquis facin l'esport de moda-que no per circular- no crec que es vagi en bici per anar de compres, ni a recollir als nens a l'escola ni amb neu ni pluja...
RespondreEl tema es que el deporte de moda es probablemente el segundo deporte del país y de otros países cercanos. Te gustara mas o menos pero también atrae turismo con lo cual quizás no es tan mala idea mejorar las infraestructuras con vista a este deporte.