Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Visita pastoral

L'acord amb la UE és “irreversible”

Vives demana que es respecti la idiosincràsia d’Andorra ja que és un país petit
El Copríncep episcopal i arquebisbe de la Seu d’Urgell, Joan-Enric Vives, creu que no hi ha volta enrere davant un possible acord d’associació amb la UE. En aquest sentit, en declaracions a la premsa, va emfatitzar ahir que l’acostament amb Europa és “molt important i irreversible”. Vives va exposar que Andorra no pot “deixar d’estar en el màxim d’organismes europeus” que pugui, però al mateix temps va demanar que es respecti la història i la tradició del país. “Crec que el nostre Govern, el nostre Consell General és sensible en aquest tema”, va ressaltar l’arquebisbe.
Per això, va defensar que com
  • #9 Amb l'Esglesia hem topat
    (03/11/16 16:42)

    L'única cosa irreversible és l'estupidesa humana.

    Respondre
  • #8 Voluntat de Deu...
    (03/11/16 16:39)

    L'Església i la Maçoneria internacional ja van de la mà amb el programa "Globalitzador" ....

    Respondre
  • #7 EL VATICÀ
    (03/11/16 15:01)

    Si el Bisbe creu que tan bo el acord, perque no el signe el Vaticà ? Fins i tot el Bisbe està venen-se Andorra !

    Respondre
  • #6 El gran Carlemany mon pare
    (03/11/16 13:10)

    Fins l'esglesia ens abandona. "Fes el que dic però no el que faig".

    Respondre
  • #5 Korelis
    (03/11/16 11:11)

    Quo vadis Andorra???? i també : no vadis Andorra.....

    Respondre
  • #4 Joan
    (03/11/16 10:21)

    Referendum vinculant JA. Hi si s'atreveixen a no fer-lo tots al carrer.

    Respondre
  • #3 Prelatura
    (03/11/16 08:59)

    A quin representa aquest subjecte? Perquè no crec que representi per a res al pensament popular.Aquest home està ancorat en el segle passat, és un personatge "vintage" .Quin realment té un pacte amb la UE és l'església, que en realitat és més laica que mai a la història .Obeeix al seu amo real, el poder i els diners.

    Respondre
  • #2 Andorra
    (03/11/16 08:43)

    A que serveixen aquests comentaris estèrils ? 

    Respondre
  • #1 Bisbe poc útil
    (03/11/16 08:09)

    El Bisbe només serveix per perjudicar-nos, no es mulla per ajudar-nos en res. Només prohibeix i no ens defensa.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts