Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sistema financer

El fiscal culpa els Cierco i Joan Pau Miquel de la fallida de Banco Madrid

La fiscalia espanyola que porta el concurs de creditors del banc insta que siguin els propietaris i exdirectius com Miquel qui abonin els diners perduts pels clients
El fiscal espanyol Carlos García-Berro, encarregat del concurs de creditors de Banco Madrid (filial espanyola de BPA), considera que els responsables són els antics propietaris i directius, “per posar-se al marge de la legalitat en matèria de blanqueig de capitals”. En el seu escrit, reproduït per mitjans espanyols, apunta sis persones: els germans Higini i Ramon Cierco, l’exconseller delegat Joan Pau Miquel, l’expresident de Banco Madrid José Pérez, l’exsecretari de l’entitat Rodrigo Achirica i l’exconseller Ricard Climent. El fiscal opina que el concurs de creditors s’ha de qualificar de culpable, ja que van ser els responsables del banc, perquè en
  • #19 Per Andorra conquerida
    (05/11/16 23:07)

    Andorra is not Catalonia

    Respondre
  • #18 dand
    (02/11/16 20:55)

    normal torna a estar el rajoy al poder !!!! a acabar de tapar les vergonyes!!!

    Respondre
  • #17 canya al mono
    (02/11/16 20:46)

    De moment tots els moviments que estan fent els ex propietaris de BPA com els que estan al seu costat, van caient i perdent força, tant es així que alguns s'han canviat de cantó i ara ja recolzen més al govern i les institucions tant locals com estrangeres. Els següents passos seran anar contra tots i retardar els actuals casos que estan en via judicial. Aquesta tardor serà una tardor calenteta, i cal mirar de no fer-se tants enemics i que no siguin tant grans .

    Respondre
  • #16 Jo
    (02/11/16 20:14)

    Aquests no s'en riuran d'Espanya.

    Respondre
  • #15 Mireia
    (02/11/16 18:38)

    Doncs potser cal recolzar a l,actual govern, perque sdp ja sabem que és la seva extensió (amb el seu president/advocat), el PS no els hi fa cap pregunta incòmoda quan s,els crida al Consell General i més aviat son condescendents amb ells i els liberals que els hi ha entrat la pressa per fer caure al govern. Per que serà?. Només el govern de D.A. Vetlla per l,interès general. Tota la resta o estan comprats o tenen vincles.

    Respondre
  • #14 Ciercos=escandols
    (02/11/16 14:49)

    Bancs, Hotels, Tabac, les benzineres Shell i el Barça. Tot el que toquen ho espatllen. I ara van a pel pais.

    Respondre
  • #13 Arnaldeta
    (02/11/16 12:41)

    Je me souviens va dir..
    i gràcies a qui tenim uns hotels a preu de low cost... parlem de la mateixa persona, oi?

    Respondre
  • #12 Je me souviens
    (02/11/16 10:44)

    Recordeu gracies a qui vam tenir la crisi del tabac i ara la crisi de BPA?

    Respondre
  • #11 Caja Madrid
    (02/11/16 10:43)

    Quina fiscalia espanyola de pandereta. Amb CAJA MADRID van pagar el pato tots els Espanyols, mentres el Sr. Rato i companyia feien servir les tarjetes BLACK a dojo !!!

    Respondre
  • #10 realitat
    (02/11/16 10:24)

    Almenys a Espanya no els tenen por a aquests...

    Respondre
Veure’n més
19
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts