Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Amadeu Rocamora

“Estem en un oasi de prosperitat encara que també hi ha pobres”

Presideix Càritas des de fa tres mesos i es mostra optimista perquè les situacions de pobresa extrema són “molt residuals” i hi ha recursos per atendre-les, segons comenta en declaracions a COPE Andor­ra-AD Ràdio.

Millora la situació de les persones necessitades?
Sembla que hi ha una lleugera millora però també és cert que continua havent-hi molta gent que necessita l’ajuda de Càritas i d’altres institucions perquè no és tan sols Càritas que ajuda qui ho necessita. Es nota que hi ha usuaris que han trobat feina i la gent acostuma a ser molt honrat i quan ja no necessita el nostre ajut
  • #10 Pepa
    (05/11/16 15:35)

    Un oasis de prosperitat?????? No em facis riure noi, surtiu al carrer i pregunteu a la gent normal si ho pensa!!!!

    Respondre
  • #9 Giuseppe Tomasi di Lampedusa.
    (02/11/16 14:38)

    Hi ha casos que són obertament transparents: els poders fàctics col·locant els seus fidels en llocs sensibles com Càritas: que no hi entri algú que incomodi amb un discurs fort de justícia social. En fi, també una ben controlada porta giratòria social de trampejar els anys difícils del postpoder en la política, l'empresa o altres.

    Respondre
  • #8 Ironic
    (01/11/16 22:32)

    Es clar, ex directiu de banca forrat.

    Respondre
  • #7 Derek
    (01/11/16 16:38)

    Hi ha gent que viu als mundos de yuppie!!

    Respondre
  • #6 CDiego
    (01/11/16 08:55)

    La realitat em fa pensar que aquest oasi te el aigua tèrbola i les palmeres quasi no donen ombra. Això per a la majoria dels beduïns que visquem aquí...

    Respondre
  • #5 estevet
    (31/10/16 15:50)

    Prosperitat implica creixement. I a banda de les estadístiques de Govern, ningú es creu que el país creixi. Un oasi de riquesa -comparat a molts llocs d'arreu del món- més aviat?

    Respondre
  • #4 El negoci de la solidaritat
    (30/10/16 19:59)

    Càritas, a Espanya es dedica a alimentar els musulmans i és el cavall de Troia de la islamització d'Europa.Cáritas consta de 64360 membres, i el 60% dels ingressos s'utilitza per suportar l'estructura, locals, despeses generals i sous, la seva publicitat i màrqueting és brutal, no tant com la seva ajuda real, només cal preguntar als que ajuden per saber-ho.Sólament veig una cosa, a més pobresa,més guerres i desolació, més ONG's, peró la pobresa segueix augmentat exponencialment, que és el que està fallant? A quí estem ajudant realment?

    Respondre
  • #3 Eduard
    (30/10/16 10:25)

    En primer lloc, feliçitats per la vostra feina, la tasca que desenvolupa caritas, es necessaria per donar resposta necessitats urgents, pero penso,que els drets socials continuent sense estar coberts. Cal tindre tambe en compte la DIGNITAT de les persones.

    Respondre
  • #2 Gaby
    (30/10/16 08:56)

    Oasi de prosperitat? Molt lluny de la realitat, m'entra el riure per no plorar. Si la prosperitat son lloguers a 800 euros i sous congelats.

    Respondre
  • #1 Segur?
    (30/10/16 08:49)

    De quin oasi està parlant aquest senyor? Si cada dia tots som una mica més pobres ,no sé d'on  treu les estadístiques ,peque la realitat és un altre ,que 6 famílies Andorra cada dia siguin més rics no es la realitat de la resta de mortals 

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts