Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Ld'A insta els consellers a presentar una moció de censura contra Govern

L’executiva del partit encarrega al grup parlamentari que elabori la proposta i la negociï amb els membres del grup mixt
L’executiva de Liberals d’Andorra (Ld’A) ha encarregat al grup parlamentari que iniciï el procediment per presentar una moció de censura contra el Govern. El partit va fer públic ahir un comunicat per anunciar la decisió tot al·legant que “ni volem ni podem ser còmplices de la perpetuació i sistematització d’aquesta forma de fer política, esquitxada un dia sí i l’altre també per escàndols –documentats i reconeguts– que malmeten la imatge del país i de la seva classe política”. Va ser després que el secretari general de Ld’A, Amadeu Rossell, expliqués a Ràdio Nacional que l’òrgan executiu va acordar aquesta setmana
  • #11 Bypass
    (29/10/16 19:22)

    Pepe, em sembla que el lauredià de l'executiva t'ha fet el salt....ara a ballar

    Respondre
  • #10 A
    (29/10/16 19:07)

  • #9 FOTO LLIBERALS
    (29/10/16 18:47)

    Solament cal mirar la foto de l´executiva dell lliberals. Quin esperança ens dóna jajajajaj .Pobre país ...quin futur tenim ???

    Respondre
  • #8 Qui es qui
    (29/10/16 16:04)

    Rosa el teu home a DA Carles JORDANA Madero,que votarà? Es de Cdi? 

    Respondre
  • #7 Jorgi
    (29/10/16 16:02)

    Trobo trist i lamentable que en aquests moments de dificultats els lliberals es comportin demagògicament, en moments en què el país hauria d' anar a la una. A part el fet que crec que no tenen ningú capaç de tirar el país endavant. M' hauria agradat veure com ens hauria anat amb l' afer BPA si haguessin governat. 

    Respondre
  • #6 dand
    (29/10/16 13:20)

    dubto que en aquests moments el suport a DA arribi al 25% de l'electorat i ja no te sentit que continuïn legislant ni al poder executiu, crec que cal una democracia mes participativa , noves eleccions i referendum sobre europa . DA a quedat obsolet amb les maneres de fer, la proxima vegada que elegiu un nom per el grup politic ( perque pasarà!!) eviteu "democrates" o noms simils perque justament de democrates heu demostrat de tenir-ne ben poquet

    Respondre
  • #5 Marc
    (29/10/16 12:56)

    Amb un Cinca donant explicacions de negocis turbis i un Alcobé sense dignitat, la moció es inevitable. T'ho has buscat DA

    Respondre
  • #4 Eduard López Mirmi
    (29/10/16 11:51)

    Que a Ld'A tinguin raons suficients per a presentar una moció de censura, no ho discuteixo. Que a Ld'A vulguin convèncer PS i SDP d'anar-hi junts (a perdre) amb l'alternativa com a cap de govern presentant el president del seu grup parlamentari, ja és una quimera. Penso que el Secretari general presenta una tàctica infantil. Em dol que ho hagi fet a e-e tot i que no m'extranya gaire...

    Respondre
  • #3 Dd
    (29/10/16 11:28)

    Un sincer recolzament als nous liberals. Cal plantar-se devant de tanta disbauxa. Ben fet !!.

    Respondre
  • #2 Ensenya la poteta
    (29/10/16 09:34)

    Veient l'editorial no ja dubtes de la linea del Diari "voceros de DA i govern" el problema d'això es la pèrdua total de credibilitat (ho publicareu?)

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts