Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Medi ambient

Els productes agrícoles i artesans d'Andorra estrenen imatge

Un moment de la presentació

Els productes agrícoles i artesans d'Andorra estrenen imatge

Un moment de la presentació, a l'era de Casa Rossell a Ordino.

SFG
Actualitzada 18/10/2016 a les 14:16
L’era de Casa Rossell a Ordino ha estat l’escenari de presentació avui de la nova imatge comercial dels Productes Agrícoles i Artesans d’Andorra (PAAA), una marca creada el 2014 amb l’objectiu de situar sota una única identitat les diferents produccions locals que tenien origen a les explotacions agràries o en microempreses dedicades a activitats de tipus artesà.

El projecte, segons han informat des del Govern, s’emmarca en el programa d’ajuts indirectes a les produccions agroalimentàries locals i produccions alimentàries artesanes que actualment agrupa a 21 productors, mentre que a l’any del llançament (2014) n’eren 13, i el 2015, 18.

Es tracta d’una marca col·lectiva que agrupa produccions i productors ben diferents. Cadascú disposa de la seva pròpia imatge i ha construït la seva pròpia estratègia per situar-se en el mercat. La marca inclou productors autòctons molt diversos com vi, cervesa, embotits tradicionals, plats cuinats, confitures, licors, mel, carns fresques, ous, trumfes, productes de l’hort, xarop d’avet o productes cosmètics naturals.

En aquest sentit, la ministra de Medi Ambient, Agricultura i Sostenibilitat, Sílvia Calvó, ha posat de relleu que s’ha fet un treball important per aconseguir identificar els elements comuns a tots els productors i utilitzar-los com a reclam en tots els elements produïts durant el projecte (lones, bosses, tríptics, elements de senyalització, etc). Aquests elements quedaran a disposició dels productors quan participin en mostres ja sigui de manera col·lectiva o individual.

Així mateix, Calvó ha explicat que els treballs han permès establir els valors que han d’acompanyar una determinada producció per a poder incloure-la sota la marca PAAA: origen Andorra, identitat, esforç, rigor, qualitat, treball de tipus artesà, entre d'altres. La nova imatge  s’estrenarà en el marc de la Fira d’Andorra la Vella dels dies 21, 22 i 23 d’octubre.
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477