Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Meritxell Mateu es manté com a membre d'Acció Comunal d'Ordino

L’exconsellera general Meritxell Mateu manté la seva vinculació a Acció Comunal d’Ordino (ACO) –formació que fa tàndem amb Demòcrates per Andorra (DA) al comú ordinenc–, malgrat haver-se donat de baixa de DA. Així ho va confirmar el cònsol de la parròquia i membre del partit, Josep Àngel Mortés, que va indicar que fins ara no han rebut cap comunicació de Mateu en què se’ls especifiqués que volia desvincular-se’n.
De fet, Meritxell Mateu hauria optat per seguir a ACO ja que consideraria que a diferència de DA, aquests sí que li haurien fet prou costat en tot l’afer per la seva vinculació
  • #10 Sant Corneli
    (14/10/16 13:04)

    Tant DA com ACO,s'estan engrunant,i per mèrits propis,mai s'havien vist tots aquests escàndols i actuacions.Ordino ja fa molt de temps que ja no es Ordino.

    Respondre
  • #9 Dario
    (14/10/16 10:35)

    Aquesta dona enganxada al puesto com un muscle a la roca,quina vergonya.

    Respondre
  • #8 ACO/DA..RIP
    (14/10/16 10:32)

    Quina desgràcia ens ha tocat viure aquests ùltims temps a Ordino,cada vegada anem pitjor,cada legislatura sigui de Comú o Consell,supera l'anterior i no per bé tot al contrari,ara obrim els braços a la Mateu,la heroina de la Parròquia,ens hauria de caure la cara de vergonya a tots i el primer que hauria de fer ACO es desvincular-se de DA,Ordino no es mereix tots aquests escàndols i males pràctiques politiques i si no en saben més que pleguin.

    Respondre
  • #7 Vergonya
    (14/10/16 10:16)

    Bé, sembla que ja tenim a la nostra pròpia Rita Barberà. Quina vergonya I quin desencís dels politics en general. No li haurien de permetre. S'hi juguen la credibilitat tots els del gremi.

    Respondre
  • #6 Marxi a la privada
    (14/10/16 10:16)

    Queda demostrat el "idealisme" de Mateu .... m'enganxo a la cadira i no em deixo anar .... Marxi Sra, ningú la vol, i ningú la trobarà a faltar.

    Respondre
  • #5 fora ja!
    (14/10/16 10:15)

    Més del 92% dels que han votat aquí, pensem que ha de dimitir. Però això va més enllà, s'ha d'allunyar de la política, doncs no volem la corrupció que hi ha al país veí. Així es perd la fe en el sistema politic, I sol falta això a la denostada Andorra.

    Respondre
  • #4 a casa!!!
    (14/10/16 09:42)

    A aquesta no la volem a Ordino, vinga a casa, i treballa honradament a algun comerç, restaurant, etcc.... a que no sap que es treballar honradament no??

    Respondre
  • #3 Josep
    (14/10/16 08:23)

    Si si la questió anar tocant la mamella ,ja sigui amb DA ho amb ACO ,

    Respondre
  • #2 Ordinenc
    (14/10/16 08:03)

    Doncs personalment penso que és una molt mala imatge, no ha plegat per res.

    Respondre
  • #1 Al Comú no
    (14/10/16 07:51)

    Ara a veure si provarà d'entrar al Comú. Aquesta no la volem ni a Ordino.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts